جانشین پلیس پیشگیری پایتخت:

سارق ۱۰۰ میلیون تومانی چیتگر دستگیر شد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران:

سارقان یک و نیم میلیارد تومانی دستگیر شدند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از انهدام باند ۲ نفره سارقان حرفه‌ ای منازل که به دفعات مختلف از منزلی در شمال تهران اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۹۸۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه سعید دالوند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با شکایت مال باخته‌ای در آبان ماه سال گذشته و اعلام سرقت اموال با ارزش از منزلش، بررسی موضوع در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مال باخته که در آبان سال گذشته شکایت کرده بود، گفته بود، به علت بیماری مدتی را در منازل برادر و خواهر در شهرستان کاشان سپری کردم و هر از گاهی به منزل خودم واقع در درکه مراجعه می‌کردم. چند روز قبل یکی از همسایگان تماس گرفت و گفت افراد مشکوکی در نزدیکی منزل شما تردد دارند.

مالباخته گفت: بعد از مشاهده منزلم متوجه شدم که تمامی اموال منزل شامل طلا، وجه نقد و چندین تخته فرش دستباف به ارزش یک و نیم میلیارد تومان توسط سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی درباره این پرونده گفت: با جمع بندی سرنخ‌های موجود هویت و مخفیگاه هر ۲ سارق شناسایی و کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و به این پایگاه منتقل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها