بندرعباس یکی از زیباترین شهرهای بندری جنوب ایران است که اگر قصد داشته باشید به این شهر سفر کنید، هم می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر آن دیدن کنید و هم می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی آن دیدن کنید و لذت ببرید.
کد خبر: ۱۳۵۹۲۵۶
ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از جاذبه‌های این شهر جنوبی را به شما معرفی کنیم تا هر زمان به آنجا سفر کردید، حتما از این جاذبه‌ها دیدن کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
 
 
راهنمای سفر هوایی به بندرعباس
 

عمارت کلاه فرنگی

یکی از جاذبه‌های تاریخی بندرعباس که قدمت آن به دوران صفویه برمی‌گردد، عمارت کلاه فرنگی این شهر است. این عمارت به شکل کلاهی‌ست که در آن زمان، اروپایی‌هایی که در این منطقه بودند، به سر می‌گذاشتند. ساختمان این عمارت در گذشته، محل گمرک بوده و این روزها تبدیل به یکی از جاذبه‌های تاریخی این شهر شده است.

حمام گله‌داری

یکی دیگر از جاذبه‌های بندرعباس، حمام گله‌داری‌ست. این حمام در دوران قاجار، متعلق به یک تاجر خیر بود و مردم زیادی از آن استفاده می‌کردند، اما این روزها دیگر کاربرد قدیمی خود را ندارد و به یکی از حمام‌های سنتی که مردم می‌توانند از آن بازدید کنند، تبدیل شده است.

معبد هندوها

در گذشته‌های دور، هندی‌ها در بندرعباس سکونت داشتند و در آنجا تجارت می‌کردند. به همین دلیل در آنجا معبدی ساختند تا بتوانند در آنجا عبادت کنند و دورهم جمع شوند. این معبد حدود 130 سال پیش ساخته شد و در بلوار امام خمینی بندرعباس قرار گرفته است.

آبشار تزرج

آبشار تزرج یکی از جاذبه‌های طبیعی جنوب ایران است که حدود 175 کیلومتر از بندرعباس فاصله دارد، اما یکی از زیباترین آبشارهای ایران است که در منطقه‌ای سرسبز در شهرستان حاجی آباد واقع شده و نخلستان‌های اطراف آن نیز بسیار معروف می‌باشد.

غار خرسین

آخرین جاذبه طبیعی که قرار است در این استان به شما معرفی کنیم، غار خرسین هرمزگان است که در 80 کیلومتری بندرعباس قرار گرفته و یکی از طولانی‌ترین غارهای نمکی ایران بحساب می‌آید.

سفر هوایی به بندرعباس

برای خرید بلیط تهران بندرعباس با مناسب‌ترین قیمت، کافیست سری به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید در بخش پرواز داخلی سایت اسنپ تریپ، مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را مشخص کنید و از میان بلیط‌های پیشنهادی اسنپ تریپ، بلیط مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، خریدتان را نهایی کنید. برای تهیه بلیط پرواز بندرعباس به تهران نیز می‌توانید از همان ابتدا، بلیط برگشت را خریداری کنید. هنگام خرید بلیط برگشت، به قیمت بلیط هواپیما بندرعباس به تهران نیز دقت کنید که هزینه اضافی بابت بلیط پرداخت نکنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها