معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هفته اول فروردین ۱۴۰۱ خراسان رضوی میزبان رئیس جمهور و وزیران خواهد بود که مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان به این سفر امیدوارند.
کد خبر: ۱۳۵۸۹۵۶
به گزارش جام جم آنلاین، سیدهادی طباطبایی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هفته اول فروردین ۱۴۰۱ بر اساس گفته‌ها، خراسان رضوی میزبان رئیس جمهور و وزیران خواهد بود که مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان به این سفر امیدوار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون ۳۰ فرماندار شهرستان‌های خراسان رضوی طبق شاخص‌های دولت سیزدهم تغییر کردند و فرمانداران سرخس، ششتمد و خلیل آباد نیز بزودی منصوب خواهند شد؛ و شش نفر از فرماندران قبلی در فرمانداری دیگر شهرستان‌ها منصوب شدند.

به گفته او استفاده از نیرو‌های جوان در فرمانداری‌ها به طور عمده صورت گرفته است که فرمانداران شهرستان‌های کوهسرخ، مه‌ولات، صالح آباد، بردسکن، زبرخان و تایباد از جمله فرمانداران جوان هستند.

دیدگاه خاصی به مرز دوغارون وجود دارد

طباطبایی عنوان کرد: سفارش‌های استاندار و فرماندار سابق تایباد به فرماندار جدید، حاکی از فعال‌تر شدن و نظم صادرات و واردات در مرز دوغارون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: احتمال ارتقای بخش عشق آباد نیشابور به عنوان شهرستان جدید در خراسان رضوی مطرح است؛ اما هنوز در وزارت کشور به توافق نرسیده است. موضوع تفکیک استان خراسان رضوی به هیچ عنوان در برنامه‌های دولت مطرح نیست و این شعار‌های برخی از نمایندگان است که سر می‌دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها