کارخانه «ارج» در افتتاحیه خود با بانک صادرات ایران پیمان تفاهم بست

همزمان با آیین افتتاح رسمی خط تولید دو محصول کارخانه ارج، تفاهم‌نامه تامین‌ مالی و گسترش همکاری بانک صادرات ایران با این شرکت به امضا رسید.
کد خبر: ۱۳۵۸۰۵۵
 
کارخانه «ارج» در افتتاحیه خود با بانک صادرات ایران پیمان تفاهم بست
 
آیین افتتاح رسمی خط تولید محصولات جدید کارخانه ارج با حضور مقاماتی از مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، مدیران و فعالان صنعت کشور برگزار شد و تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران با شرکت ارج به امضای حجت‌اله صیدی، مدیرعامل این بانک و محمدحسین پارسایی، مدیرعامل شرکت ارج رسید.

حجت‌اله صیدی پیش از امضای این تفاهم‌نامه گفت: بانک صادرات ایران از ابتدای سال ۱۴۰۰ طرح «محیا» را برای حمایت از راه‌اندازی واحد‌های تولیدی رونمایی کرد و امروز که شرکت ارج به عنوان یک واحد تولیدی بزرگ و خوش‌نام در صنعت رو به رشد ایران حیات بالنده خود را از سر می گیرد، امیدوارم بتواند حداقل ۲۰ درصد بازار ۲۰۰ میلیارد دلاری لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد.

وی با تبریک راه‌اندازی مجدد کارخانه ارج به مدیران این شرکت، فرصت به دست آمده برای جهش و رونق تولید در صنعت لوازم خانگی کشور را ارزشمند توصیف و اظهار امیدواری کرد تا شرکت صنایع ارج بتواند ماموریت جایگزینی و صادرات لوازم خانگی را به نحو شایسته‌ای انجام دهد.

محمد حسین پارسایی، مدیرعامل شرکت ارج نیز  لزوم حمایت بانک‌ها از راه‌اندازی مجدد این کارخانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: راه‌اندازی کارخانه ارج تنها توسط سهامداران میسر نیست و لازم است  بانک‌ها از این شرکت حمایت کنند.

مدیرعامل شرکت ارج با بیان اینکه تاکنون تنها موفق به احیای بخش کوچکی از این شرکت بزرگ شده‌ایم، اظهار امیدواری کرد تا اولین تفاهم‌نامه تامین مالی که با همکاری با بانک صادرات ایران به امضا رسیده است، بتواند راه را باز کرده و فعالیت این شرکت با سرعت بیشتری ادامه یابد.

در مراسم افتتاحیه مجددخط تولید کارخانه ارج که با گذشت ۱۰ سال از زمان متوقف شدن فعالیت پیشین آن، برگزار شد، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مقامات قوه قضاییه، حجت‌الاسلام تقوی، رییس مجمع نمایندگان  تهران در مجلس شورای اسلامی، عزت‌اله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، سعیدعمرانی، معاون  قضایی دادستان کل کشور و مدیران این شرکت در خصوص  چالش‌های احیای این شرکت، نقش تولید در کاهش فقر و لزوم حمایت ویژه از تولید و اشتغال سخنرانی کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها