استاندار لرستان از اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش آب، راه و کشاورزی به استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۷۱۷۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فرهاد زیویار بیان کرد: پس از سفر ریاست جمهوری، اعتبارات قابل‌توجهی در حوزه کشاورزی در اختیار استان قرار گرفت و در سه بخش آب، راه و کشاورزی بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته است.
 
وی افزود: در این زمینه محدودیتی وجود ندارد اگر چه در برخی از بانک‌ها موانعی وجود دارد که به دنبال رفع آن‌ها هستیم اما از جهت اعتبارات و منابع، استان در شرایط خوبی است.

استاندار لرستان عنوان کرد: درصد بالایی از اعتبارات کشاورزی استان مربوط به ایستگاه‌های پمپاژ آب است.
وی گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه کشاورزی بنا داریم از کشاورزان حمایت کنیم و امکان پاسخگویی به تقاضاهای مختلف وجود دارد و بانک‌ها موظف به همکاری لازم با کشاورزان هستند.

زیویار با تأکید بر افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در استان تصریح کرد: براساس امکانات استان و برنامه‌ریزی‌های وزارت جهاد کشاورزی افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در اولویت قرار دارد و به‌طورجدی دنبال خواهد شد.
 
استاندار لرستان عنوان کرد: دستورالعمل کشاورزی قراردادی مربوط به سیاست‌های کلی کشور است که در حال ابلاغ است و این نوع کشاورزی به‌گونه‌ای است که می‌تواند آرامش‌دهنده کشاورز و مصرف‌کننده باشد.
 
استاندار لرستان گفت: نمایشگاه محل نمایش ایده‌ها، خلاقیت‌ها و ابتکارات واحدهای تولیدی و صنایع مختلف است که در لرستان نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی با مشارکت صنایع تولیدی استان‌های مختلف شروع به کار کرده و این نمایشگاه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت و صنایع مختلف در بخش‌های ماشین‌آلات، آبیاری و نهاده‌های دامی و ... نمونه‌هایی از محصولات و قابلیت‌های خود را در حوزه کشاورزی به نمایش می‌گذارند.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها