در خریدهای نوروزی مراقب مجرمان سایبری باشید
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا:

در خریدهای نوروزی مراقب مجرمان سایبری باشید

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از ترفند تازه کلاهبرداران سایبری با شگرد کار در منزل با مجوز پلیس فتا هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی‌محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا در گفتگو با فارس به شیوه جدید کلاهبرداری با شگرد «کار در منزل» خبر داد و اظهار داشت: افراد سودجو با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی باعنوان کار در منزل در سایت‌های درج آگهی و شبکه های اجتماعی برای جلب نظر قربانیان در آگهی های خود از عنوان‌ (دارای تاییدیه از پلیس‌فتا) استفاده می‌کنند.

رییس پلیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا اعلام کرد: پلیس فتا هیچگونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی و ... در فضای مجازی صادر نمی کند.

وی بابیان اینکه شهروندان در فضای مجازی تنها به مراکز نظافتی که دارای مجوز هستند، اعتماد کنند تصریح کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد تبلیغات گسترده مراکز خدمات نظافتی، قالیشویی و غیره در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های درج آگهی هستیم؛ از این رو برای اطمینان از صحت آگهی های مندرج در مطبوعات، معابر عمومی و فضای مجازی برای نظافت خانه و قالیشویی باید به سایت اتحادیه مربوطه و مراکز مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنید.

سرهنگ رجبی خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام بکارگیری افراد به درخواست‌های مشکوک و غیر معقول آنان توجه نکرده و از درخواست های پیش پرداخت خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها