معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: برای استقبال از مهمانان نوروزی، ظرفیت‌های استان شناسایی شده است و این استان آماده میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی است.
کد خبر: ۱۳۵۶۳۰۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  احمدرضا دالوند ادامه داد: در شرایط فعلی سفرها به ویژه ایام نوروز تابع دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا هستیم زیرا رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری است و با توجه به اندک فرصت باقیمانده دستگاه‌ها باید با انسجام و همکاری یکدیگر به استقبال مهمانان نوروزی بروند.
 
وی تصریح کرد: تمامی ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف در بخش خصوصی و دولتی شناسایی و در ستاد تسهیلات سفر گزارش خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تمامی حفاری‌ها در سطح شهر تا نیمه دوم فروردین تعطیل می شوند، وضعیت نامناسب ورودی و خروجی شهرهای استان نیز ساماندهی می شوند.
 
دالوند عنوان کرد: شهرداری‌ها و محیط زیست نظارت و کنترل بیشتری نسبت به رها کردن نخاله‌های ساختمانی داشته باشند؛ تمامی عوامل و دستگاه‌ها با همکاری یکدیگر برای بهسازی و ساماندهی اقامتگاه‌های عمومی به ویژه نمازخانه‌ها اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.
 
وی گفت: تیمی متشکل از دستگاه‌های نظارتی نسبت به کنترل اماکن و مراکز رفاهی اقدام می‌کند و دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل را در ایام نوروز باید داشته باشند تا با مشکل خاصی مواجه نشویم همچنین اکیپ‌های خدمات‌رسان و نظارتی در نقاط لازم مستقر خواهند شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان بروشورهای خود را با همکاری لازم و در راستای کاهش هزینه‌ها در قالب ستاد تسهیلات سفر به صورت یک دفترچه چاپ کنند.
وی افزود: همچنین ضروری است استقرار این دستگاه‌ها در ورودی‌های استان کنار یکدیگر باشند تا جلوه‌ زیبنده‌تر و منظم‌تری داشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها