در راستای تبادلات فرهنگی با کشورهای منطقه؛

یلدا دوستی: نمایشگاه مرا بخوان در دوبی برپا می شود

عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور گفت: در راستای تبادل فرهنگی و اشاعه هنر اصیل ایرانی، نمایشگاه مرا بخوان در دوبی برپا می شود.
کد خبر: ۱۳۵۵۴۳۲

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، یلدا دوستی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: عنوان نمایشگاه و نحوه ارائه آثار به گونه ای است که تجربه هنرمند در فرایند خلق اثر که البته پیشینه فرهنگی و اجتماعی و فردی هم برای هنرمند دارد، محوریت پیدا می کند و مخاطب نیز به دیدن و شنیدن و خوانش آن تجربه دعوت می شود.

وی افزود: من از کودکی علاقه‌ی شدیدی به استاد شجریان داشتم و با شنیدن صدای ایشان حس و حال عجیبی پیدا می‌کردم. این حس در من ادامه پیدا کرد و در حال حاضر حتی زمانی که مشغول کار می‌شوم هم صدای استاد شجریان همدم من می‌شود.

دوستی بیان داشت: من از مدت‌ها قبل دوست داشتم این حس را به یک نحوی به افرادی که آثار من را می‌بینند نیز انتقال بدهم و این‌طور شد که تصمیم گرفتم نمایشگاه «مرا بخوان» را برگزار کنم.

عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور اظهار داشت: این آثار در نمایشگاه جهانی هنری دوبی که سالانه با حضور هنرمندان و علاقه مندانی از سراسر جهان برگزار می شود، به نمایش در می آید.
وی گفت: این نمایشگاه به مدت 4 روز برپا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها