جاده‌های استان تهران لغزنده است

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ساعاتی قبل در سطح استان جاده‌ها در مناطق کوهستانی لغزنده اما همه راه‌ها باز و تردد در محورهای مواصلاتی روان است.
کد خبر: ۱۳۵۵۲۳۱
به گزارش جام جم آنلاین، عادل مصدقی افزود: راهداران با برف روبی و پاشیدن نمک و شن برای باز نگهداشتن راه‌ها تلاش می‌کنند.

وی توصیه و تاکید کرد که مسافران برای تردد در راه‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند چرا که با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌ها به صورت برف و باران در استان تهران تا فردا شب ادامه دارد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اذعان داشت: همه عوامل راهداری استان همچنان در آماده باش کامل هستند و به صورت لحظه‌ای نسبت به رصد و مراقبت مستمر از شرایط جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان اقدام می‌کنند که به نوعی این رصد‌ها از طریق دریافت گزارش‌های ارسالی توسط گشت‌های راهداری، مشاهده تصاویر زنده از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و همچنین سامانه‌های تردد شمار هوشمند بر سطح راه‌ها است.

مصدقی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ و تلفن ثابت ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راه‌های استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده‌های استان به هموطنان است.
 
منبع: ایرنا
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها