افتتاح طرحهای عمرانی و دفاعی امنیتی ارتش

چند طرح عمرانی و دفاعی امنیتی نیروی زمینی ارتش در سیستان و بلوچستان با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح می شود .
کد خبر: ۱۳۵۵۲۱۵
به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح برای افتتاح چند طرح عمرانی و عملیاتی و بازدید از دستاورد‌های دفاعی در حوزه‌های زرهی، هوانیروز، جنگال و فناوری ارتباطات و اطلاعات و استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

سردار باقری هنگام ورود به استان در جمع خبرنگاران درباره هداف سفر به سیستان و بلوچستان، گفت: نیرو‌های مسلح در استان سیستان و بلوچستان علاوه بر مرزداری و مرزبانی در سایر موارد همچون کمک به مردم نقش مهمی دارند. در طول این سفر بنا داریم تا از مناطق تحت مسئولیت مرزی ارتش جمهوری اسلامی و مرزبانی در بخش شمالی استان بازدید کنیم و همچنین جلساتی را با نیرو‌های مسلح استان در راستای بررسی مسائل و مشکلات برگزار کنیم.

سردار باقری درباره وضعیت مرز‌های جنوب شرق کشور گفت: مرز‌های جنوب شرق نسبت به سال‌های گذشته خوب است و به لحاظ سطح امنیت نیز روز به روز بهتر می‌شود و هیچ مشکل اساسی وجود ندارد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره وضعیت امنیتی مرز‌های مشترک ایران و پاکستان گفت: مرز مشترک ایران و پاکستان مرز‌های صلح و دوستی است، رفت و آمد و تجارت در آن برقرار است.

سردار باقری درباره مرز‌های ایران و افغانستان هم گفت: با وجود مشکلاتی که در کشور مقابل است، مرز‌های مشترک از امنیت مطلوبی برخوردار است و چنانچه مسائل جزیی هم باشد مرزبانان دو کشوربرطرف می‌کنند؛ بنابراین گزارش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا و جمعی از مسوولین لشکری و کشوری رئیس ستادکل را در جریان بازدید‌ها و افتتاح طرح‌های عمرانی و دفاعی امنیتی نیروی زمینی ارتش همراهی می‌کنند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها