مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب از افزایش حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۵۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ مجید رنجبر رييس مرکز کنترل ترافيک پليس راهور تهران بزرگ درباره وضعيت ترافيکي معابر بزرگراهي پايتخت در صبحگاه شنبه سی ام بهمن ماه 1400 گفت : امروز با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک صبحگاهی در سطح معابر شهر تهران بودیم .

سرهنگ رنجبر تاکید کرد : بزرگراه صدر در مسير شرق به غرب از کامرانيه، بزرگراه شهيد حاج قاسم‌سليماني در مسير شرق به غرب از بزرگراه امام علي (ع)، مسير جنوب به شمال چمران در مقطع حکيم تا همت، مسير غرب به شرق جاده مخصوص از شيشه مينا و در مسير غرب به شرق آزادراه از چيتگر بار ترافيکي صبحگاهي را شاهد هستيم.

رييس مرکز کنترل ترافيک پليس راهور تهران بزرگ افزود : بزرگراه شهيد همت در مسير غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهيد حکيم درمسير غرب به شرق از باکري، بزرگراه هاشمي رفسنجاني درمسير غرب به شرق از شهيد ستاري،دارای حجم ترافیک است .

سرهنگ رنجبر تاکید کرد : بزرگراه شهيد زين الدين در مسير شرق به غرب شميران نو، بزرگراه بابايي در مسير شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علي (ع) در مسير جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک است . همچنین شيخ فضل الله در مسير غرب به شرق از جناح، آزادي در مسيرغرب به شرق از ميدان آزادي و مسير جنوب به شمال نواب از شهيد چراغي داراي بار ترافيکي سنگيني هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها