برگزاری نمایشگاه مجازی نیازهای فناورانه و بومی سازی توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران

شركت گروه ملي صنعتي فولاد ايران، در راستای حمايت از توليدكنندگان و سازندگان داخلي، با هدف دسترسی سریع تر، ارزان تر و با کیفیت تر به قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک خود اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی و فناورانه نموده است.
کد خبر: ۱۳۵۴۴۴۹
 
برگزاری نمایشگاه مجازی نیازهای فناورانه و بومی سازی توسط گروه ملی صنعتی فولاد ایران
 
 
شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی، با هدف دسترسی سریع تر، ارزان تر و با کیفیت تر به قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک خود اقدام به برپایی نمایشگاه مجازی نیازهای بومی سازی و فناورانه نموده است.

بدین منظور از کلیه شرکتهای تحقیقاتی، دانش بنیان و سازندگان داخلی واجد شرایط دعوت می گردد تا در این نمایشگاه مجازی حضور یافته و با توجه به دسته بندی تخصصی قطعات و تجهیزات موجود، مطابق با مدارک و فرمهای موردنیاز اعلام آمادگی نمایند.

کالاهای استراتژیک، کالاهایی با اهمیت و پیچیدگی زیاد هستند. این کالاها برای شرکت حیاتی بوده و باید ارزیابی حقیقی از قدرت عرضه کننده و سازنده به عمل آورد. پیش بینی بازار و برنامه ریزی روابط بلند مدت با عرضه کننده و تصمیم گیری در مورد ساخت محصول طبق یک فرایند از ویژگی های این کالاها است.

بمنظور مدیریت ریسک های بومی سازی، کلیه اقدامات نمونه سازی هر یک از قلم کالاها طبق ضوابط مشخصی تعریف و دنبال خواهد شد. یعنی فرآیند اقدامات از مراحل ابتدایی تا نمونه­ عملیاتی و صنعتی (یا خرید آزمایشی)،  تعیین دقیق استانداردها، گواهی نامه ها و الزامات موردنیاز بهره بردار، بر اساس یک رویه و مدل همکاری مشخص و مورد تایید طرفین خواهد بود.

امید است این نمایشگاه مجازی بتواند سبب داخلی سازی کلیه قطعات، مواد و تجهیزات استراتژیک در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران باشد و بستر رشد و شکوفایی سایر شرکتها و سازندگان داخلی را نیز فراهم آورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
اجتهاد زنان سیره عُقلاست

درگفت‌وگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کرده‌ایم

اجتهاد زنان سیره عُقلاست

نیازمندی ها