با حضور قهرمان کشتی فرنگی جهان و فرزند ری درمانگاه قائم (عج) شهرری رسما آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۳۵۳۸۲۱
 
درمانگاه قائم شهرری با حضور «پژمان پشتام» قهرمان کشتی جهان افتتاح شد
 
 
درمانگاه قائم(عج) شهرری با حضور پژمان پشتام قهرمان کشتی فرنگی جهان افتتاح شد. این درمانگاه در متراژ ۱۰۰ مترمربع خدمات درمانی اعم از تزریقات، پانسمان، بخیه، حجامت، نوارقلب، فصدخون، تست رپیدکرونا، شستشوی گوش، سوراخ کردن گوش، جراحی های سرپایی، فشارخون و اکسیژن خون و سونداژ با حضور دو پزشک ارائه می شود.

پشتام (قهرمان کشتی فرنگی جهان و فرزند ری) در مراسم افتتاح این درمانگاه که در شهرری-خیابان شهید پیلغوش نبش خیابان شهید طرق وردی واقع شده گفت: در این دوران ارائه خدمات درمانی به شهروندان بسیار سخت شده است و به واقع پزشکان و پرستاران در خط مقدم حفظ سلامت جامعه هستند.

وی گفت: در روزگاری که برخی افراد برای منافع بیشتر به سراغ بازار ارزش و سکه و یا ساخت و ساز غیرمجاز روی می آورند، افتخار می کنم که حمید فتح خانی همشهری من در باقرشهر سرمایه خود را در راه سلامتی مردم هزینه کرده و این اقدام به واقع یک اقدام خیرخواهانه و ارزشمند است.
 
 
درمانگاه قائم شهرری با حضور «پژمان پشتام» قهرمان کشتی جهان افتتاح شد
 

پس از سخنرانی پشتام در جمع مدعوین توسط پزشک درمانگاه معاینه شد که به گفته پزشک، قهرمان ملی کشورمان در بهترین وضعیت جسمانی قراردارد.

بر اساس این گزارش این درمانگاه توسط سپیده صانعی بهیارو دارای مدرک از انجمن پرستاری و  اکرم خداوردی بهیار و دارای ۲۰ سال سابقه بهیاری و از اعضای خانواده حمید فتح الهی اداره می شود. در کنار آنها دو پزشک هم مراجعان را معاینه و ویزیت می کنند.

حمید فتح خانی سرمایه گذار و مدیر این درمانگاه می گوید: بخشی از درآمد این مرکز درمانی صرف امور خیریه خواهد شد.
 
 
درمانگاه قائم شهرری با حضور «پژمان پشتام» قهرمان کشتی جهان افتتاح شد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها