برگزاری مناسبت های شادمانی به سبک انواع طرح بنر

از نظر روانشناسی شادی و غم دو نوع احساس قابل سرایت به دیگران هستند. یعنی شما می توانید با خوشحال شان دادن خود دیگران را شاد کنید. این مسئله در مورد غم نیز صادق است. بنابراین می توان این گونه گفت که شادی و غم احساساتی هستند که قابلیت تبلیغ کردن دارند.
کد خبر: ۱۳۴۹۷۷۶
برگزاری مناسبت های شادمانی به سبک انواع طرح بنر
 
یعنی شما می توانید هر کدام از آن ها را به شیوه ای در جامعه نشر دهید. حال بستگی به قدرت تبلیغ شما، قدرت جذب جامعه و وضعیت های دیگر این مسئله متغیر خواهد بود. بنر طرح شب یلدا، یا انواع دیگر بنرهای مناسبتی می توانند یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغ حس شادمانی در جامعه باشند.
 

انرژی مثبت در بنر طرح شب یلدا


نکته مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که منفی ( انرژِ منفی ) همواره قدرت بالاتری نسبت به انرژی مثبت دارد. به عبارت ساده تر یک اتفاق منفی یا یک احساس منفی با قدرت و شدت بزرگ تری در جامعه حرکت می کند. در حالی که یک خبر خوب معمولا از قدرت پایین تری برخوردار است.

 این مهمترین نکته ای است که نشان می دهد ما در جامعه به تعداد بیشتری طرح های شادمانی مانند طرح بنر ولادت حضرت فاطمه، بنر ولادت حضرت زینب و ... نیاز داریم.
 
 
برگزاری مناسبت های شادمانی به سبک انواع طرح بنر
 

بگذارید با یک مثال این مسئله را برای شما ملموس تر کنیم. فرض کنید در جامعه دو خبر ریز اتفاق افتاده باشد:

1-    دماغ خانمی در ازدحام طرفداران یک خواننده پاپ در افتتاح یک فیلم شکسته شد!

2-    یک معلم ایرانی در جمع ده معلم برتر دنیا قرار گرفت.

این دو خبر، هر دو با فاصله زمانی متفاوت به صورت واقعی در ایران اتفاق افتاده است. اما سوال این است که کدام یک از این اخبار بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند و احتمالا موضوع بحث جدیدی برای شما در آینده ایجاد می کند؟

مسئله این است که انسان ها اخبار منفی یا احساس منفی را به نوعی دوست دارند. زیرا از نظر روانی بسیاری از انسان ها خلا های روحی و روانی خودشان و همچنین شکست هایی که داشته اند را می توانند به واسطه اخبار بد و منفی جبران کنند. هرچقدر این خبر منفی و بد بزرگ تر باشد همانقدر توجیه ضمنی در دل افراد واقعی تر می شود.

از این رو معمولا گفته می شود که احساس خوب قدرت و سرعت احساس منفی را ندارد. از این رو معمولا توصیه می شود که به ازای پخش هر یک فیلم با مضمون غم یا پخش یک خبر غم انگیز حداقل به اندازه دو برابر آن برای تزریق شادمانی در جامعه تلاش شود.

در غیر این صورت ما شاهد افزایش خمودگی، حس افسردگی و در نهایت عصبانیت غیر قابل کنترل در جامعه خواهیم بود. در این چنین موقعیتی به نظر می رسد که صنعت چاپ باید تا حدودی سعی کند این خلا را جبران کند.با چاب چندین بنر طرح شب یلدا به نوعی می توان تا حدودی از این درصد منفی در جامعه کم کرد، اما این نمی تواند به تنهایی کاری از پیش ببرد.
برگزاری مناسبت های شادمانی به سبک انواع طرح بنر
 

توجه به نوع طراحی بنر در طرح بنر ولادت حضرت فاطمه و ...


اعیاد و جشن های مختلف مذهبی و ملی – میهنی می تواند فرصت مناسبی باشد تا جامعه را از زیر بار فشارهای روانی و منفی خارج کرد. اگر به فرهنگ کشورهای خارجی نگاه کنید متوجه می شوید که در این کشورها گه گداری به هر بهانه ای دولت سعی می کند موجی مثبت در جامعه به راه بیاندازد. از این رو دولت با برگزاری انواع جشن ها و روزهای مختلف عملا کمبود جامعه به انرژی مثبت را تامین می کند.

اگر دولت توجهی به این مسئله نداشته باشد، عملا جامعه در دل اخبار و احساس منفی دفن می شود. در این حالت جامعه به یک نا امیدی بزرگ فرو می رود که حتی باعث می شود اعتماد خودش را به دولت و زندگی از دست بدهد.

بنابراین با توجه به امواج بسیار زیاد و سنگین منفی در جامعه و دفن شددن جامعه زیر بار این اخبار و احساسات، به نظر می رسد که نیاز بسیار زیادی به تزریق انرژی مثبت در جامعه وجود دارد. این جاست که دولت یا حتی خود شما به عنوان یک شهروند می توانید با چاپ بنر طرح شب یلدا به اندازه سهم خودتان در جهت شادمانی جامعه و انتشار پیام مثبت سهیم باشید. یادتان باشد که این کار چندان ساده نیست.
 
برگزاری مناسبت های شادمانی به سبک انواع طرح بنر
 

معمولا انسان ها در این چنین جامعه ای با پیام مثبت و هر نوع پیام شادی بخش به شکل غیر قابل باوری مقابله می کنند. علت این داستان این است که آن ها باوری برای خروج از این حالت منفی و نا امیدی ندارند و هر نوع شادی و پیام مثبتی را تنها باعث کم ارزش کردن این حس و حال منفی می دانند! در این حالت طراحی یک بنر شادمانه و مثبت مانند طرح بنر ولادت حضرت فاطمه می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

 زیرا در این موقعیت طراحی باید اول با دفاع و گارد مخاطب مبارزه کند و سپس سراغ احساس منفی موجود در جامعه برود. این طراحی چندان ساده ای ندارد. از این رو توصیه می کنیم سراغ سایت گروه طراحان پاویسا بروید. در این سایت شما می توانید ده ها نوع طراحی شاد و عمیق پیدا کنید. این طرح ها به صورت لایه باز در اخیتار شما قرار می گیرد تا شما بتوانید آن را شخصی سازی کنید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها