مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین

«خانه مهارت» در شبکه قزوین

نقشه راه توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» ترسیم می شود.
نقشه راه توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» ترسیم می شود.
کد خبر: ۱۳۵۳۶۷۲

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،برنامه زنده تلویزیونی «خانه مهارت» با هدف احیاء ظرفیت ها و صنایع رو به فراموشی استان قزوین همچون: چرم دوزی، نمد دوزی، قالیبافی، پرورش زعفران، پرورش زنبور عسل و .... از سیمای مرکز قزوین روی آنتن می رود. در قسمت های مختلف این برنامه 46 صنعت استان که فراموش شده اند و دارای ثبت جهانی نیز می باشند، معرفی و مورد بررسی قرار می گیرند.

علی رحیمی گفت: این برنامه دارای بخش های متنوعی همچون: گفتگو با هنرمند یا مدرس صنایع دستی بومی استان، بخش کارشناسی با موضوع تجاری سازی و تسهیل گری صنعت مورد نظر، بررسی طرح توجیهی اقتصادی و ارزیابی کسب و کارهای خانگی، معرفی کارآفرین برتر، گزارش مردمی، آسیب شناسی کسب و کار با برقراری تماس تلفنی با یک کارآفرین ناموفق در همان زمینه است.

گفتنی است در این برنامه تلویزیونی با اجرای مسابقه پیامکی در هرقسمت به3نفر، یک مجموعه جامع آموزشی راه اندازی کسب و کار خانگی به ارزش 4 میلیون ریال اهداء می شود.

برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» به تهیه کنندگی حسن نجفی، کارگردانی کیانوش بهاروند و اجرای مهدی مددخانی شنبه ها ساعت 18:30 به مدت 60دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها