تلفن‌های 2360 و 2361 دو مورد از بهترین تلفن‌های بیسیم ساخت شرکت پاناسونیک هستند. این تلفن‌ها با نام تجاری KX-TG2360 و KX-TG2361 به بازار عرضه می‌شوند و تنها تفاوت آن‌ها، در این است که 2360 تنها یک گوشی بیسیم دارد، در حالی که 2361 دو عدد گوشی بیسیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۵۳۴۶۶
 
بررسی تلفن های 2360 و 2361 پاناسونیک ایده آل گستر
 
 
شما عزیزان می‌توانید این دو مدل از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر 1 ساله، از فروشگاه ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک، خریداری نمایید.

اما قبل از خرید این تلفن‌ها، شاید لازم باشد کمی بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های کلی آن‌ها آشنا شوید. ما در این مقاله ضمن بررسی تخصصی تلفن‌های 2360 و 2361 این دو مدل محبوب را با هم‌دیگر مقایسه کرده و نقاط ضعف و قوت هر کدام را برای شما عزیزان مشخص خواهیم کرد. اگر قصد خرید یک تلفن بیسیم مناسب برای منزل یا محل کار خود را دارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.
 

بررسی تلفن بیسیم KX-TG2360


تلفن KX-TG2360 که در ایران آن را با نام اختصاری 2360 می‌شناسیم، یک تلفن بیسیم حرفه‌ای و خوش‌ساخت است که از یک دستگاه پایه قدرتمند و یک گوشی بیسیم، تشکیل شده است. اولین نکته‌ای که درباره این تلفن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، دستگاه پایه و حرفه‌ای آن است. این دستگاه پایه، از اسپیکر و کلیدهای شماره‌گیر برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به گوشی بیسیم، به راحتی به مکالمه و برقراری تماس بپردازید.

تلفن پاناسونیک 2360 از یک منشی تلفنی 16 دقیقه‌ای برخوردار است. به این معنی که می‌تواند تا 16 دقیقه پیغام را در هر تماس ضبط کند. برای فعال کردن منشی و گوش دادن به پیغام‌های ضبط شده، می‌توانید از کلیدهایی که روی دستگاه پایه تعبیه شده‌اند، استفاده کنید. کالر آیدی گویا هم یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد این تلفن است که می‌تواند شماره و نام فرد تماس گیرنده را برای شما قرائت کند. به این ترتیب حتی بدون نزدیک شدن به گوشی تلفن هم متوجه خواهید شد چه کسی با شما تماس گرفته است.
 
 
بررسی تلفن های 2360 و 2361 پاناسونیک ایده آل گستر
 

تلفن بیسیم 2360 از یک نمایش‌گر 1.8 اینچی برخوردار است که تمامی اطلاعات مهم از قبیل نام و شماره فرد تماس گیرنده را با وضوح و شفافیت بالا، به شما نشان می‌دهد. یک دفترچه مخاطبین اختصاصی هم برای این تلفن در نظر گرفته شده است که می‌توانید تا سقف 50 شماره مجزا را همراه با نام و نام خانوادگی آن‌ها، در این دفترچه ذخیره کنید. یک جک هدفون هم برای اتصال هدست‌های باسیم استاندارد، روی بدنه این دستگاه دیده می‌شود.

در صورتی که باتری‌های گوشی بیسیم 2360 را به صورت کامل شارژ کنید، می‌توانید تا سقف 5 ساعت، روی شارژدهی مکالمه آن حساب کنید. قابلیت قفل صفحه کلید، 50 متر برد داخلی در فضاهای بسته، امکان تنظیم صدای زنگ و ... از دیگر ویژگی‌های تلفن پاناسونیک KX-TG2360 محسوب می‌شوند. شما برای خرید و یا دریافت قیمت تلفن پاناسونیک 2360 از این لینک اقدام نمایید.
 

بررسی تلفن بیسیم KX-TG2361


همان‌طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، تلفن‌های 2360 و 2361 از لحاظ قابلیت‌ها و امکانات، هیچ تفاوتی با هم‌دیگر ندارند. به عبارتی دیگر، هر ویژگی که در تلفن KX-TG2360 وجود دارد، در تلفن KX-TG2361 هم دیده می‌شود. با این حال، این دو محصول، یک تفاوت بزرگ با هم دارند:

تلفن KX-TG2361 در کنار دستگاه پایه، دو عدد گوشی بیسیم دارد؛ در حالی که مدل 2360 تنها یک گوشی بیسیم دارد. تعداد گوشی بیشتر باعث می‌شود دست شما برای استفاده از این تلفن، بازتر باشد. دستگاه پایه 2361 هم دقیقا مانند 2360، به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده و می‌توانید از طریق آن، به برقراری تماس و مکالمه بپردازید.
 
 
 
بررسی تلفن های 2360 و 2361 پاناسونیک ایده آل گستر

تلفن KX-TG2361 هم از یک منشی تلفنی 16 دقیقه‌ای برخوردار است که برای فعال کردن آن می‌توانید از کلیدهای تعبیه شده روی دستگاه پایه استفاده کنید. سایر قابلیت‌های این تلفن هم دقیقا همان‌هایی هستند که در بررسی 2360 به آن‌ها پرداخته شد.
 

تلفن‌های 2360 و 2361 را از کجا بخریم؟


محبوبیت بالای تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در ایران، باعث شده افراد سودجو، اقدام به عرضه نمونه‌های تقلبی و بی‌‌کیفیت با برند و نام Panasonic نمایند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم این محصولات را تنها از نمایندگی‌ها و مراکز مجاز پاناسونیک در کشورمان خریداری نمایید. یکی از این مرکزهای قابل اعتماد و رسمی، شرکت ایده آل گستر است که از سال 1382 به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به مشتریان است.

هر دو مدل 2360 و 2361 به صورت کاملا اورجینال، با بهترین قیمت و همراه با یک ضمانت‌نامه معتبر و شرکتی، در فروشگاه ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر به سایر مدل‌های تلفن بیسیم هم دسترسی داشته باشید. در این وب سایت، اطلاعاتی از قبیل قیمت لحظه‌ای، تصاویر اختصاصی، نقد و بررسی تخصصی، ویژگی‌های مهم و ... قرار گرفته‌اند.

برای دسترسی راحت‌تر به تلفن بیسیم مورد نیاز خود، می‌توانید از فیلترهای وب سایت ایده آل گستر از جمله محبوب‌ترین، بهترین، ارزان‌ترین، گران‌ترین و ... استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید تلفن‌های مختلف را با هم‌دیگر مقایسه کرده و نقاط ضعف و قوت هر کدام را بیشتر بشناسید.
 

دسترسی به ایده آل گستر


برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

مراجعه به وب سایت رسمی شرکت ایده آل گستر مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند) ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.
 

کلام آخر


تلفن‌های 2360 و 2361 دو تلفن بیسیم خوش‌ساخت و حرفه‌ای از شرکت پاناسونیک هستند که توسط شرکت ایده آل گستر به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند. در این مقاله ضمن بررسی ویژگی‌های تخصصی این دو تلفن، به مقایسه آن‌ها با هم‌دیگر نیز پرداختیم. در پایان باز هم تاکید می‌کنیم انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را تنها از نمایندگی‌ها و مراکز مجاز این شرکت همچون فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها