یک وسیله الکترونیکی چه زمانی می‌سوزد ؟ اجازه بدهید این سوال را به شکل بهتری مطرح کنیم : شما چه زمانی به این نتیجه می‌رسید که یک وسیله سوخته است؟ طبعا اولین جوابی که می‌دهید این خواهد بود که : هنگامی که از کار افتاده و دیگر روشن نشود. البته این پاسخ بسیار کلی است؛ اما تا حدود زیادی درست است.
کد خبر: ۱۲۷۰۶۳۸

هرچند که از کار افتادن و روشن نشدن یک وسیله الکترونیکی، می‌تواند به دلایل متعددی رخ دهد؛ اما در نهایت منجر به حالتی خواهد شد که ما آن را سوختن می‌دانیم.

سوختن تلفن بیسیم پاناسونیک

یکی از کالاهای بسیار پرکاربرد الکترونیکی که بی شک در هر خانه‌ای حداقل یک عدد از آن یافت می‌شود؛ تلفن است. این وسیله نقش اصلی را در ارتباطات از راه دور ایفا کرده و به قطعیت می‌توان گفت؛ امروزه زندگی بدون تلفن غیر ممکن است.

چند سالی است که تلفن‌های بیسیم با توجه به امکانات مناسبی که در اختیارد کاربران خود قرار می‌دهند؛ راه خود را به منازل ما ایرانی‌ها باز کرده‌اند و در میان برندها و شرکت‌های مختلفی که اقدام به تولید و عرضه این تلفن‌ها کرده‌اند؛ شرکت پاناسونیک با اختلاف بسیار زیادی در صدر محبوب‌ترین تولید کننده تلفن‌های بیسیم قرار گرفته است.

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران، در این مقاله به سوختن تلفن بیسیم پاناسونیک پرداخته است. بعد از اینکه تا انتها با ما همراه بودید؛ به راحتی می‌توانید جواب تمامی سوالات خود را در زمینه از کار افتادن تلفن بیسیم و انواع تعمیراتی که می‌توانند دوباره این وسیله محبوب و کارآمد را آماده استفاده نمایند؛ خواهید گرفت. برای سفارش تعمیر تلفن پاناسونیک کلیک کنید.

پیش از آنکه به بررسی مقوله سوختن تلفن بیسیم پاناسونیک بپردازیم؛ بهتر است ابتدا به این پرسش پاسخ دهیم : تلفن بیسیم پاناسونیک را از کجا می‌توانیم تهیه نماییم؟

شرکت ایده آل گستر ؛ نامی آشنا برای مشتریان محصولات پاناسونیک

مشتریان محصولات مخابراتی پاناسونیک در کشورمان روز به روز در حال افزایش می‌باشند و این اتفاق هرگز بی دلیل نبوده است؛ آنچه که پاناسونیک را تا این اندازه در ایران مورد اعتماد کرده کیفیت، دوام و البته قیمت مناسب محصولات بوده است. تلفن بیسیم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تا اسم این تلفن‌ها می‌آید؛ اولین نامی که به ذهنمان خطور می‌کند؛ پاناسونیک است.

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران، نزدیک به دو دهه می‌باشد که تحت نظر اتحادیه مخابراتی، در حال خدمت رسانی به مشتریان و علاقمندان به محصولات مخابراتی پاناسونیک می‌باشد.

همانند تمامی تجهیزات اداری و مخابراتی، تلفن بیسیم پاناسونیک را نیز می‌توانید همراه با یک گارانتی معتبر و دوازده ماهه از ایده آل گستر تهیه نمایید.

سوختن تلفن بیسیم پاناسونیک

حال به موضوع اصلی مورد بحث خود باز خواهیم گشت؛ تلفن بیسیم پاناسونیک چه زمانی می‌سوزد و آیا این سوختن دائمی است ؟ آیا می‌توان تلفن سوخته پاناسونیک را تعمیر کرد و دوباره از آن استفاده نمود؟

سوختن تلفن بیسیم پاناسونیک

زمانی که تلفن بیسیم پاناسونیک روشن نمی‌شود؛ بسیاری از کاربران این وسیله می‌گویند : تلفن ما سوخته است.

دلایل مختلفی می‌توانند سبب شوند که یک تلفن بیسیم از کار افتاده و دیگر روشن نشود البته لازم به ذکر است که تلفن‌های بیسیم پاناسونیک به واسطه کیفیت و ماندگاری بالا به ندرت دچار سوختگی ناگهانی و بی دلیل می‌شوند ( شاید کمتر از 1 درصد ) . با اینحال ممکن است بر اثر بی احتیاطی و یا گذشت زمان و استفاده مداوم؛ برخی از قطعات داخلی این تلفن‌ها با خرابی مواجه شده و در نهایت تلفن از کار بیفتد. برخی از عواملی که ممکن است منجر به از کار افتادن یا به اصطلاح سوختن تلفن بیسیم پاناسونیک شوند عبارتند از:

برق خوردگی : هنگامی که تلفن را اشتباها به پریز برق وصل می‌کنیم؛ جریان برق زیادی از مدار داخلی تلفن عبور کرده و در نهایت باعث می‌شود قطعاتی مانند ترانزیستور از کار بیفتند. در این حالت تلفن شما دیگر روشن نخواهد شد. البته در اکثریت موارد، تلفنی که دچار برق خوردگی شده است؛ با تعویض قطعات از کار افتاده، مجددا آماده استفاده خواهد شد.

آب خوردگی : ورود قطرات آب به مدار اصلی تلفن، می‌تواند منجر به آسیب زدن به تلفن بیسیم پاناسونیک شود. در این حالت نیز همانند برق خوردگی، ممکن است یک یا چند قطعه از برد اصلی از کار بیفتند. این حالت نیز به ندرت می‌تواند منجر به سوختن همیشگی و کلی تلفن شود و با انجام تعمیرات و تعویض قطعات، مشکل رفع خواهد شد.

ضرب خوردگی : وارد شدن ضربه به تلفن بیسیم نیز می‌تواند باعث شود که تلفن شما دیگر روشن نشود. در این حالت بسته به شدت ضربه وارد شده به دستگاه، ممکن است قطعاتی بر روی برد اصلی دچار خرابی شوند که خوشبختانه در این حالت نیز، تعویض قطعات جوابگو بوده و شما نیاز به خرید یک تلفن جدید نخواهید داشت.

مشکلات مربوط به باتری تلفن : گاهی نیز ممکن است که باتری تلفن تمام شده باشد و شما به اشتباه فکر کنید که تلفن بیسیم پاناسونیک شما دچار سوختگی شده است. این مورد نسبت به سایر موارد هزینه کمتری برای شما به جای خواهد گذاشت و با تعویض باتری‌ها، مشکل رفع خواهد شد.
در صورت بروز هرکدام از اشکالات بالا، بهترین راه حل مراجعه به یک نمایندگی مجاز و واگذاری تلفن به واحد تعمیرات آن نمایندگی می‌باشد. مهندسین شرکت ایده آل گستر با کسب تجربه کافی در زمینه تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک و سایر محصولات مخابراتی مانند تعمیر تلفن رومیزی پاناسونیک؛ در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه تعمیرات لازم را بر روی دستگاه تلفن شما انجام خواهند داد.

آیا تلفن بیسیم پاناسونیک برای همیشه از کار خواهد افتاد؟

همانطور که اشاره شد، از کار افتادگی و سوختن همیشگی یک تلفن بیسیم پاناسونیک امری نادر است و در بیش از نود درصد از موارد؛ با انجام تعمیرات لازم و تعویض قطعات، مشکل رفع شده و دستگاه آماده استفاده مجدد خواهد شد. در مواردی همچون برق خوردگی، ضرب خوردگی و یا آب خوردگی، تلفن تنها زمانی برای همیشه از کار خواهد افتاد که شدت آسیب وارده بسیار زیاد باشد.

سوختن تلفن بیسیم پاناسونیک

البته در مواردی نیز ممکن است، قطعه‌ای که دچار خرابی شده است قابل جایگزینی با قطعه جدید نباشد. به عبارتی دیگر، ممکن است به دلیل قدیمی بودن مدل تلفن شما، قطعاتش دیگر در بازار پیدا نشودند. در این صورت نیز چاره‌ای جز خرید یک تلفن بیسیم پاناسونیک جدید نخواهید داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها