نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: کمیته مشترک قوای مقننه و مجریه در راستای فعال‌سازی و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های مرزی تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۳۵۳۱۳۰

به گزارش جام جم آنلاین؛ فداحسین مالکی اظهار داشت: کمیته مشترک قوای مقننه و مجریه در راستای فعال‌سازی و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های مرزی در راستای تقویت معیشت مرزنشینان تشکیل شده است.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: این کمیته بررسی طرح‌های وزارت کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین طرح‌های تهیه‌شده توسط نخبگان در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی مرزی و موقعیت مرزها برای بهبود معیشت مرزنشینان را به‌عهده دارد.

 

وی ادامه داد: در نهایت کمیته مشترک مشخص می‌کند این طر‌ح‌ها از سوی مجلس ارائه شود یا در دولت به آیین‌نامه اجرایی تبدیل شود یا برای تسریع در تصمیم‌گیری و اهمیت موضوع به جلسه سران سه قوه ارائه شود.

 

رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش ما در این فراکسیون استفاده از همه ظرفیت‌ها برای فعال کردن اقتصاد مرز و پیرو آن تقویت زیرساختی و معیشتی مرزنشینان در استان‌های مرزی کشور است که در زمان حاضر در شرایط نامطلوبی به‌سر می‌برند.

 

*سیدمجتبی طباطبایی زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها