نایلون دارای خاصیت­‌هایی همچون انعطاف­‌پذیری، درخشندگی، شفافیت، استحکام کششی بالا و... است و در انواع مختلف که هر یک کاربرد خاصی دارد تولید می‌­شود و نوع حبابدار یکی از آنهاست. نایلون حبابدار اساساً به ورق پلاستیکی گفته می­‌شود که از حباب‌­های هوا تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۳۵۲۸۶۳
نقش این حباب‌­ها حفاظت از اشیایی می‌­باشد که این ورق پلاستیکی بر روی آنها پیچیده می‌­شود و در زمان جا به­ جایی برخی از لوازم یا ارسال آنها از جایی به جای دیگر استفاده می­‌شود. حباب‌­های هوا باعث می­‌شود تا ورق حالتی نرم، لطیف و در عین حال حالتی ضربه­‌گیر پیدا کند و جلوی هر گونه آسیبی را در حین جا به ­جایی یا حمل و نقل به کالاهای آسیب­‌پذیر و شکننده بگیرد. به عبارتی اصلی­‌ترین کاربرد نایلون حبابدار در زمان بسته­‌بندی محصولات و جا به جا کردن آنها می‌­باشد. در ایران چندین تولیدکننده به تولید کیسه نایلون حبابدار مشغول می­‌باشند و آن را بطور مستقیم یا با واسطه در بازار به فروش می‌­رسانند.
 

قیمت پلاستیک حبابدار
چه عواملی بر قیمت پلاستیک حبابدار تأثیر می­‌گذارد؟


همانطور که می‌­دانید در زمان خرید یک محصول تولیدی، شما با قیمت­‌های متفاوتی از سوی فروشندگان رو به ­رو می‌­شوید. از این­‌رو در این مقاله قصد داریم تا درباره عواملی که بر قیمت پلاستیک حبابدار تأثیر می‌گذارد مطالبی را بیان کنیم. نایلون حبابدار در چندین نوع دو، سه و پنج لایه در اندازه‌­های مختلف، حباب ریز و حباب درشت، بصورت برش خورده و پاکتی تولید و به بازار عرضه می‌­شود و تولیدکنندگان محصولات مختلف، مغازه­‌داران، فروشندگان محصولات اینترنتی و... می‌­توانند متناسب با نیاز خود آنها را با قیمت‌­های مختلف خریداری کنند. همچنین مواد اولیه تشکیل دهنده نایلون ضربه­‌گیر پلی ­اتیلن می­‌باشد که این ماده اولیه بدلیل نوسانات قیمت بازار ثابت نیست و این موضوع یکی از عواملی است که بر قیمت پلاستیک حبابدار اثر می­‌گذارد. علاوه بر این در تولید کیسه نایلون حبابدار هم می‌­توان از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده کرد و هم مواد نامرغوب­‌تر که این امر هم بر کیفیت و رنگ نایلون حبابدار و هم بر قیمت اثر می­‌گذارد. از این‌­رو برخی بعنوان نایلون حبابدار ارزان قیمت و برخی با قیمت بالاتر بر حسب کیفیت فروخته می­‌شوند زیرا حباب­‌های نایلون­‌های ضربه‌­گیر تولید شده از مواد بی­‌کیفیت­‌تر خیلی زودتر می­‌ترکند.

 تعداد لایه‌­های بکار رفته در نایلون حبابدار و ریز یا درشت بودن حباب نایلون در مقاومت نایلون و همینطور بر قیمت محصول تأثیر مستقیم دارد. از نایلون‌­هایی که حباب­‌های ریز دارند برای حفاظت و جا به جایی محصولات ظریف یا کالاهایی که حساسیت و خش­‌پذیری کمتری دارند و از نوع حباب درشت برای نگهداری و جا به­ جایی کالاهای شکستنی و حساس­‌تر استفاده می­‌کنند. نایلون­‌های ضربه­‌گیر دارای اشکال دو بعدی و سه بعدی نیز می­‌باشند که از دو بعدی برای بسته‌­بندی و حمل وسایلی مانند گوشی­‌های همراه، قاب عکس، قطعات الکتریکی، مجسمه و... و از نوع سه بعدی که به شکل مکعب مربع یا مستطیل عرضه می­‌شوند برای بسته‌­بندی و جا به ­جایی وسایلی مانند یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و... استفاده می‌­کنند.
 

موارد استفاده از نایلون حبابدار


از نایلون­‌های ضربه‌­گیر حبابدار در موارد زیادی همچون بسته­‌بندی محصولات چوبی از جمله مبلمان، بسته­‌بندی قطعات کامپیوتر، صنایع الکتریکی و الکترونیکی، صنایع خودروسازی، صنایع تولید شیشه، صنایع تولید لوازم خانگی، صنایع حمل و نقل و... استفاده می‌­کنند. همچنین علاوه بر کاربردی که نایلون حبابدار در موارد ذکر شده دارد دارای مزایای دیگری همچون جلوگیری از کثیفی محصول یا خرابی آن، بعنوان عایق حرارتی و صوتی، جلوگیری از رطوبت، جلوگیری از ورود چربی و جلوگیری از نفوذ نور خورشید می‌­باشد. از دیگر مزایایی که نایلون حبابدار دارد این است که قابلیت استفاده مجدد از آن وجود دارد بنابراین بعد از مصرف آن را دور نیندازید زیرا می­‌توانید چندین بار از آن استفاده کنید و در هزینه­‌های خود صرفه­‌جویی بیشتری کنید مگر اینکه دچار آسیب جدی شده باشند و خاصیت ضربه‌­گیری خود را از دست داده باشند. اما یکی دیگر از ویژگی­‌های بسیار خوب این محصول وزن سبک آن می­‌باشد و این مزیت باعث می­‌شود وزن زیادی بر بار محصول در حین حمل و نقل اضافه نشود که بدنبال آن در هزینه­‌های سوخت و حمل بار صرفه‌­جویی می­‌شود.
 
 
قیمت پلاستیک حبابدار
 

همانطور که گفتیم نایلون حبابدار به خاطر داشتن حباب­‌های پر از هوا و ویژگی‌­های دیگری که دارد مهمترین محصول برای بسته­‌بندی، نگهداری، محافظت و جا به ­جایی محصولات صنعتی و خانگی می­‌باشد. برخی از این محصولات از میزان حساسیت زیادی برخوردارند و کوچک‌ترین ضربه به آنها منجر به خسارات زیادی می‌­شود. تصور کنید فروشنده‌­ای که یک کالا حساس و شکستنی را بدون محافظت و بسته‌­بندی صحیح برای خریداران ارسال می­‌کند در حین جا به­ جایی محصول آسیب دیده و به دست مشتری می­‌رسد در آنصورت کالا برگشت خورده و فروشنده دچار ضرر مالی می­‌شود یا تولید کننده‌­ای که قطعات الکترونیکی را تولید و انبار می­‌کند در این صورت هم برای نگهداری آنها در انبار و هم برای حمل و نقل آنها نیاز به محصولی دارد که هم بعنوان یک عایق رطوبتی عمل کند و هم جلوی ضربات احتمالی را بگیرد؛ به همین دلیل نایلون حبابدار برای بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات مختلف اهمیت دارد و همینطور برای افراد معمولی که در زمان اثاث­‌کشی لوازم منزل یا اداره علاوه بر کارتن به نایلون‌­های ضربه­‌گیر حبابدار نیاز دارند.

نکته دیگر اینکه نایلون حبابدار را بصورت چسب­‌دار که معمولاً برای بسته‌­بندی لوازم منزل و شیشه­‌ای و نیز فوم‌­دار که با قرار دادن یک لایه فوم در نایلون باعث بالا رفتن نقش حفاظتی آن می‌­شوند استفاده می‌کنند. فوم باعث نگهداری محصول از آسیب نور خورشید می­‌شود که این خاصیت برای محافظت از کالاهایی که قرار است به مدت طولانی زیر نور خورشید بمانند کاربرد دارد. نایلون حبابدار آنتی استاتیک بیشتر برای محصولات و تجهیزات الکترونیکی کاربرد دارد و بهتر است بجای استفاده از نایلون ضربه­‌گیر معمولی از این نوع برای حفاظت ایمن‌­تر استفاده شود.
 

قیمت پلاستیک حبابدار
 فروش اینترنتی پلاستیک حبابدار چه مزیتی دارد؟


سایت­‌های مختلفی به فروش اینترنتی پلاستیک حبابدار مشغول به فعالیت هستند که مهمترین مزیت استفاده از این سایت‌­ها مقایسه بین قیمت­‌ها و کیفیت محصولات می‌­باشد. همچنین در چنین سایت­‌هایی بطور معمول توضیحاتی درباره این محصول داده می­‌شود که به خریدار کمک می­‌کند با توجه به نیاز خود و با آگاهی اقدام به خرید کند. سایت‌­هایی که خود تولیدکننده نایلون حبابدار هستند با توجه به سفارش مشتری نایلون‌­های ضربه­‌گیر را در اندازه، ضخامت و رنگ دلخواه تولید می­‌کنند. اگر تولیدکننده یا فروشنده محصولات حساس و یا شکستنی هستید و همواره مجبور به استفاده از نایلون حبابدار برای حفاظت، بسته­‌بندی و ارسال آن از جایی به جای دیگر می‌­باشید توصیه می­‌شود بصورت عمده یا رولی این محصول را خریداری کنید تا از لحاظ قیمت برایتان صرفه اقتصادی داشته باشد و نکته دیگر اینکه متناسب با محصولات خود از انواع مختلف نایلون­‌های ضربه­‌گیر خریداری کنید؛ خصوصاً اگر محصول انتخابی شما بصورت دو بعدی یا سه بعدی می‌­باشد حتماً به اندازه محصولات خود دقت کنید که ابعاد نایلون کوچک‌تر یا خیلی بزرگ‌تر از کالاهایی که قصد بسته‌­بندی کردن آنها را دارید نباشد. همچنین اگر قصد دارید بصورت برش­‌خورده یا ورقه‌­ای آن را تهیه کنید می‌­توانید آن را در طول و عرض دلخواه سفارش دهید.
 

فروش اینترنتی نایلون حبابدار با قیمت مناسب در شرکت نایلون باران


یکی از مراکز تولیدکننده انواع لفاف­‌های بسته­‌بندی از قبیل نایلون حبابدار بصورت رول و کیسه شرکت نایلون باران در تهران می­‌باشد که محصولات خود را در بهترین کیفیت، بنابر سفارش مشتری تولید می­‌کند و با مناسب‌­ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می­‌دهد. شما می‌­توانید برای خرید و اطلاع از قیمت پلاستیک حبابدار بصورت رولی، کیسه‌­ای، چند بعدی، حباب ریز و... به سایت https://www.naylonbaran.ir/مراجعه کنید. همچنین می­‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت راهنمایی از طریق برقراری تماس تلفنی با شماره همراه 09125291070 یا شماره کارخانه 02155291070 با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها