نایلون حبابدار از دیگر انواع نایلون موجود در بازار به شمار می رود. این نوع نایلون از نظر ساختار و طراحی شکل ظاهری، متفاوت از دیگر انواع پلاستیک های صنعتی تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. نایلون حبابدار از جمله پلاستیک های شفاف است که متشکل از لایۀ میانی با حباب های هوا می باشد که حالت ضربه گیری برای این نوع پلاستیک فراهم نموده است.
کد خبر: ۱۳۴۵۵۳۸
مجموعۀ ناب پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در حوزۀ تولید و نایلون های صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده است. با بهره مندی از دستگاه های پیشرفته توانسته اند موفق به تولید انواع نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون عریض و ... گردند.
 
نایلون حبابدار ارزان : ناب پلاستیک
 


ویژگی های نایلون حبابدار


تولید نایلون حبابدار به صورت ورقه ای با سطحی از کیسه های پر شده از هوا صورت می گیرد. فرآیند تولید پلاستیک حبابدار بسیار ساده می باشد و ما قصد داریم چند مرحله از مراحل تولید این نوع پلاستیک را شرح دهیم.

مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون حباب دار، مواد شیمیایی پلیمری است که به وسیله ماشین آلات قالب سازی، ذوب شده و به حالت مایع تبدیل می شود. مواد مذاب را بر روی تخته ای با قطر نازک پهن می شود و سپس دو لایه از این ورق های نازک بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند و لایه از هوا، میان آنها را تشکیل می دهد.

در مرحلۀ بعد فرآیند تولید نایلون حبابدار، ورق های نایلون به دور دستگاه استوانه ای شکل پیچیده می شود که دارای سطحی سوراخ دار می باشد. سپس هوای اضافۀ موجود در براب سطوح نایلون با استفاده از سوراخ ها مکیده شده و در نهایت بر روی سطح نایلون، محفظه هایی از هوا با فواصل مشخص بوجود آید.

در نهایت یک لایۀ نازک نایلون بر روی لایه حبابدار چسبانده می شود و بدین وسیله نایلون حبابدار را به صورت رولی و یا کیسه ای برش داده و به بازار عرضه می گردد.

نایلون حبابدار از جمله پلاستیک های پر کاربرد در صنعت بسته بندی می باشد و به عنوان کاور ارزان به دور کالاها و وسایل مختلف پیچیده می شود، تا بدین وسیله بتوانند از ورود ضربه به محصولات جلوگیری کنند. امروزه خرید نایلون حبابدار را می توان جهت امور اسباب کشی منازل مشاهده نمود. در واقع با استفاده از این نوع پلاستیک، به میزان قابل توجهی می توانند از آسیب دیدگی به وسایل شکستنی و سنگین حین جابجایی و حمل و نقل جلوگیری کنند.
 
 
نایلون حبابدار ارزان : ناب پلاستیک


آشنایی با انواع نایلون حبابدار


حالا که مجموعۀ ناب پلاستیک، شما را با نحوۀ تولید نایلون حباب دار آشنا نموده است، اجازه می خواهیم به معرفی انواع نایلون حبابدار بپردازیم، تا بدین وسیله بتوانید در مواقع لزوم، پلاستیک مناسبی جهت مصارف بسته بندی خود استفاده نمائید.

فروش عمدۀ نایلون حبابدار در دو دسته بندی نایلون حبابدار کیسه ای و رولی صورت می گیرد. البته این نوع پلاستیک از نظر ابعاد حباب، در دسته بندی های مختلف همچون نایلون حبابدار با حباب ریز، متوسط و درشت به بازار عرضه می شود.
هر کدام از دسته بندی هایی که از این نوع پلاستیک، بدان اشاره نمودیم دارای موارد کاربرد اختصاصی هستند و نقش بسزایی در کاهش هزینه های خسارت حین حمل و نقل می کاهد.

معمولاً جهت بسته بندی اقلام در سایز بزرگ، نایلون حبابدار با حباب بزرگ بسیار کاربردی تر خواهد بود چون متناسب با ابعاد کالا، بهتر می تواند مقابل ضربات را بگیرد. هر چه ابعاد کالا کوچکتر می شود، به طبع استفاده از نایلون حبابدار با حباب ریز مناسب تر خواهد بود.

بدین ترتیب متناسب با کالاهای مختلف، می توانید مناسب ترین مدل نایلون ضربه گیر را انتخاب نموده و با قیمت ارزان تر از بازار، به طور مستقیم از طریق تولید کننده همچون مجموعۀ ناب پلاستیک خریداری کنید.

عمدتاً خرید نایلون حباب دار کیسه ای، جهت قرار دادن دستگاه و ابزارآلات با حساسیت بالا می باشد. قطعات کامپیوتری، تجهیزات دیجیتالی، قطعات خودرو، تجهیزات روشنایی و لوستر، تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی و ... برخی از مصارف عمده برای این نوع پلاستیک محسوب می شوند. بدین ترتیب کارخانجات تولید کننده و عرضه کنندۀ کالاهایی با حساسیت بالا و شکستنی، مناسب ترین نوع نایلون حبابدار را انتخاب نموده و از آن جهت بسته بندی اقلام مختلف استفاده می نمایند.

داشته لایه ای از هوا، به تنهایی می تواند ضربات ناشی از فشارهای وارده را بکاهد و این چنین بتوان از شکستگی، فرو رفتگی و ترک خودرگی محصولات جلوگیری نمود.
 


نحوۀ سفارش نایلون حبابدار


امروزه به راحتی می توان پلاستیک حبابدار را از مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات ساختمانی تهیه نمود ولی اگر نیازمند به خرید نایلون حبابدار ضربه گیر با متراژ بیشتر هستید، می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعه های تولید کننده همچون ناب پلاستیک، با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنید.

البته به واسطۀ مراکز تولید کنندۀ نایلون، امکان خرید نایلون حبابدار سفارشی با ابعاد مختلف برای شما فراهم می باشد. بدین وسیله می توانید متناسب با کالاهای مختلف که در اختیار دارید، مناسب ترین نوع پلاستیک را تهیه نموده و بدین وسیله از آسیب دیدگی آنها در برابر صدمات احتمالی جلوگیری کنید.

با توجه به مطالبی که بدان ذکر نمودیم، طبیعتاً شما نیز به این مطلب پی برده اید که قیمت نایلون حبابدار بر اساس سایز، جنس و ضخامت آن مشخص می گردد. بدین ترتیب متناسب با کالاهای مختلف، امکان خرید نایلون حبابدار ارزان برای شما مجموعه های تولید کننده و عرضه کنندۀ کالا فراهم می باشد.

با توجه به گستردگی کاربرد این نوع نایلون، در حال حاضر به راحتی در دسترس عموم افراد قرار می گیرد و از آن می توانند جهت محافظ و ضربه گیر برای وسایل مختلف استفاده نمایند.

امروزه مجموعه تولید کننده و عرضه کنندۀ کالاها توانسته اند با بهره مندی از نایلون ها، به میزان قابل قبولی، از خسارات حین حمل و نقل وسایل جلوگیری نمایند. علاوه بر آنکه استفاده از پلاستیک ضربه گیر، مانع از نفوذ رطوبت، آب، گرد و غبار به داخل محصولات می شود و می توان به بهترین شکل ممکن از آنها نگهداری نمود.

اگر قصد سفارش نایلون حبابدار رولی و کیسه ای آماده و یا سفارشی دارید، می توانید به طور مستقیم از طریق واحد فروش ناب پلاستیک، با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید. البته امکان خرید سفارشی این نوع پلاستیک در ابعاد و ضخامت متفاوت و ابعاد حباب متفاوت برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

مجموعۀ ناب پلاستیک فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است ولی با راه اندازی سایت مجموعۀ خود، توانسته سطح خدمات دهی تیم کاری خود را گسترش داده و پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور باشد. بدین ترتیب کارخانجات و مجموعه های عرضه کنندۀ لفاف های بسته بندی، می توانند از طریق ناب پلاستیک، انواع نایلون حبابدار را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نموده و جهت بسته بندی وسایل مختلف از آنها استفاده نمایند.

توجه داشته باشید، امروزه نوع بسته بندی، علاوه بر آنکه از آسیب دیدگی کالاها جلوگیری می کند و مانع از ورود ضربه به آنها می شود. بلکه تأثیر مثبت بر روی نظر و دیدگاه مشتریان خرید کالا خواهد داشت و اینکه اقلام به بهترین شکل بسته بندی شده اند و همچنان کیفیت خود را حفظ نموده اند.
 
نایلون حبابدار ارزان : ناب پلاستیک
 

امیدواریم این مقاله، مطالب مفیدی به شما ارائه کرده باشد، تا بتوانید بهتر لفاف بسته بندی مورد نیاز محصولات خود را انتخاب نموده و از آنها در برابر ضربات جلوگیری کنید.
 

https://naabplastic.com/
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها