دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهیدان «شریفی» و «عالمی»

استاندار خراسان رضوی با خانواده‌ی شهیدان «محمد ابراهیم شریفی» و «سید ابراهیم عالمی» دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و ایثار این عزیزان تجلیل کرد.
استاندار خراسان رضوی با خانواده‌ی شهیدان «محمد ابراهیم شریفی» و «سید ابراهیم عالمی» دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و ایثار این عزیزان تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۳۵۲۷۴۵

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،سردار یعقوبعلی نظری به مناسبت روز پرستار به دیدار خانواده‌ی شهیدان «سیدابراهیم عالمی» و «محمد ابراهیم شریفی» رفت و به مقام شهدا ادای احترام کرد.
استاندار خراسان رضوی در این دیدار خطاب به خانواده شهدا گفت: خداوند منان را شاکریم که این فرصت به ما عطا کرد تا به دیدار خانواده شهدا بیاییم و  بتوانیم ذره‌ای از فداکاری‌های ایثارگران را جبران کنیم.
نظری ادامه داد: خانواده‌های شهدا و بازماندگان آنان جزء گنجینه‌ها و سرمایه‌های ملت ایران به شمار می‌روند و ما نیازمند دعای این عزیزان هستیم.
وی اضافه کرد: تمام تلاشمان خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم راه شهیدان را ادامه دهیم، امیدواریم شهدا دست ما را نیز بگیرند. 
در این دیدارها که حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد مقدس نیز حضور داشت، استاندار خراسان رضوی از خانواده معظم شهیدان «محمد ابراهیم شریفی» و « سید ابرایم عالمی» تجلیل به عمل آورد.
شهیدان والامقام «محمد ابراهیم شریفی» و «سید ابراهیم عالمی» در یکم تیرماه 1321 و پنجم اردیبهشت 1370 دیده به هستی گشودند و در 23 دی ماه 1365 و 10 آذر 1392 به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها