رئیس اداره خلاقیت و نوآوری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان:

ایده کاپ شهر دوستدار کودک در دی‌ماه برگزار می شود

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان از برگزاری ایده کاپ دانش آموزی شهر دوستدار کودک در دی ماه خبر داد و گفت: بعد از دریافت و ارزیابی ایده ها و طرح ها در بهمن و اسفندماه سال جاری، ایده های برتر در اردیبهشت 1401معرفی می شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۵۱۸

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛

مسعود حاج بنده با اشاره به اینکه ایده کاپ هایی که از سوی مرکز خلاقیت شهرداری اصفهان برگزار می شود در دو حوزه دانش آموزی و شهروندی تعریف شده است، اظهار کرد: برگزاری رویدادهای ایده کاپ با اهداف مختلفی از جمله ترویج گفتمان ایده پردازی، مشارکت عموم مردم و طبقه خلاق در ارائه ایده به شهرداری و مشارکت شهرداری با نهادهای برون سازمانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با برگزاری چنین رویدادهایی، اعتماد سازی میان دو طرف (شهروندان و شهرداری) افزایش پیدا می کند؛ از سویی شهرداری دو نوع مخاطب دانش آموزی و شهروندی برای این کار تعریف کرده است که مخاطب خاص ما در این رویداد دانش آموزان هستند.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی به صورت نمونه ایده کاپ ششم به موضوع مدیریت پسماند در خانه، مدرسه و شهر به جمع آوری ایده‌ها و طرح های دانش آموزان پرداخت. ضمن اینکه از همکاری نهادهای برون سازمانی مانند سازمان آموزش و پرورش هم برخوردار بود.

وی با بیان اینکه در حوزه ایده کاپ های دانش آموزی، ایده کاپ شهر دوستدار کودک در حال سیاست گذاری و برنامه ریزی است، گفت: این ایده کاپ با همکاری دبیرخانه شهر دوستدار کودک در معاونت شهرسازی و معماری و مشارکت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

حاج بنده با تاکید بر اینکه همه مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دوران دبیرستان مخاطب برگزاری این ایده کاپ دانش آموزی هستند، افزود: دانش آموزان بعد از انتشار فراخوان در اواخر دی ماه می توانند ایده های خود را در بخش های ایجاد فضاهای مناسب تفریح، سرگرمی و ورزش، ایمن سازی محیط شهری و مناسب سازی فضاها برای کودکان و نیازهای آنها، ارسال کنند.

وی بیان کرد: فرآیند ارزیابی ایده ها نیز در بهمن و اسفندماه سال جاری انجام و طرح های برگزیده اردیبهشت ماه سال 1401 معرفی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها