معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان؛

الزامی بودن ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش سربازی

فیروز دولتشاهی، با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد زمستان امسال بارش‌های مناسبی در استان داریم، افزود: احتمالا بارش‌های زمستانی امسال به حد نرمال خواهد رسید و حتی امیدواریم از نرمال هم بیشتر باشد.
کد خبر: ۱۳۵۲۴۹۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، براساس پیش بینی‌ها زمستان امسال بارش‌های مناسبی در کرمانشاه خواهیم داشت، اما جبران خشکی پاییز را نخواهد کرد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد وضعیت بارش‌ها در دی ماه بهتر از ماه‌های دیگر زمستان باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه معتقد است، با وجود اینکه بارش‌های زمستان به اندازه نرمال پیش‌بینی شده، اما جبران کم بارشی که در پاییز داشتیم را نخواهد کرد. ضمن اینکه در بهار امسال هم بارش قابل ذکری در کرمانشاه نداشتیم.

دولتشاهی در ادامه از کاهش بارندگی‌های سال زراعی جاری در استان هم یاد کرد که نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد و نسبت به میانگین بلندمدت ۴۴ درصد کمتر بوده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون حدود ۶۶ میلی‌متر بارندگی در سطح استان داشته ایم که این میزان در شهر کرمانشاه ۶۸.۶ میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیشترین بارش سال زراعی جاری را مربوط به ثلاث باباجانی با ۱۳۸ میلی‌متر اعلام کرد و ادامه داد: سومار و قصرشیرین نیز با حدود ۳۱ میلی‌متر کمترین بارندگی را داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها