مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر؛

تجهیزات رفاهی،آموزشی و کمک آموزشی به دبیرستان شهدای بانک رفاه کارگران روستای باغان اهدا شد

بانک رفاه کارگران استان بوشهر تجهیزات رفاهی،آموزشی و کمک آموزشی به ارزش 600 میلیون ریال را به دبیرستان دخترانه شهدای بانک رفاه کارگران روستای باغان اهدا نمود.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۵۰

 

 

بانک رفاه کارگران استان بوشهر تجهیزات رفاهی،آموزشی و کمک آموزشی به ارزش 600 میلیون ریال را به دبیرستان دخترانه شهدای بانک رفاه کارگران روستای باغان اهدا نمود.

در مراسمی که با حضور سپهدار زارع مدیرشعب استان،مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتی و بخشدار شنبه و طسوج برگزار شد،تجهیزاتی شامل یک دستگاه کامپیوتر با نمایشگر،دو دستگاه ویدئو پروژکتور،دو عدد پرده نمایش،یک دستگاه پرینتر،یک عدد مخزن آب 2000 لیتری،تجهیزات ورزشی،مطبوعات و ملزومات آموزشی در اختیار مجتمع آموزشی قرار گرفت.

مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر در این مراسم با اشاره به تعهد بانک رفاه کارگران به ایفای مسئولیت های اجتماعی،افزودند:از اینکه در طی سالهای گذشته با کمکهای مستمر توانستیم مشکلات دانش آموزان این منطقه را کاهش دهیم و به آنها در کسب علم یاری رسانیم به خود می بالیم.سپهدار زارع در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور دائمی بانک رفاه کارگران در روستای باغان،خاطرنشان ساختند:این امر موجب پرورش نسلی شد که از دبیرستان شهدای بانک رفاه کارگران به مدارج عالی دانشگاهی و علمی رسیدند و اکنون برای خود و جامعه ثمربخش هستند.

در بخش دیگری از مراسم آقای مقاتلی،بخشدار شنبه و طسوج به 12 آذرماه،سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد و گفت:کمک های بانک رفاه کارگران به دبیرستان شهدای بانک رفاه خود نمونه ای از احیا قانون در آموزش فرزندان این دیار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز ضمن تشکر از بانک رفاه کارگران اظهار کرد: بسیاری از خیرین مدرسه ساز با تمام شدن کار ساخت مدرسه آن را به آموزش و پرورش تحویل می دهند که خود در خور سپاس و امتنان است و عده ای نیز همچون بانک رفاه کارگران لطف خود را تمام می کنند و علاوه بر ساخت فضای آموزشی،همه ساله با اهدا کمک های خود به این مدرسه و دیگر مدرسه ها،صدقه جاریه ای را به نام خود ثبت می کنند.

در این آیین برنامه های متنوعی همچون خوانش دکلمه و شعر اجرا شد و در پایان توسط مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر از دانش آموزان برتر سال گذشته این آموزشگاه تقدیر شد.

لازم به توضیح است دبیرستان دخترانه بانک رفاه کارگران روستای باغان شهرستان دشتی در سال 1393  و پس از تخریب مدرسه در زلزله ویرانگر سال 1392 با کمکهای مالی بانک رفاه کارگران احداث و با حضور مدیران عالی بانک افتتاح گردید.از آن سال تاکنون به رسم تعهد،کمکهای متنوع رفاهی،آموزشی و کمک آموزشی بانک هر ساله به دانش آموزان اهدا می گردد.

 

جام جم آنلاین بوشهر-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها