کسب رتبه برتر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق

مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بر اساس ارزیابی های شرکت توانیر در سال ۹۹ موفق به کسب رتبه برتر در بین شرکت های توزیع برق کشور شد.
کد خبر: ۱۳۵۱۸۳۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فریدون خودنیا افزود: با توجه به شرایط خاص کشور از لحاظ بروز بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و همچنین شرایط سیاسی و تهدیدات موجود تامین انرژی خصوصا برق مورد نیاز جهت خدمات رسانی به مردم در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی و یا حوادث طبیعی در شرایط گوناگون امری بسیار حیاتی است که با برنامه ریزی های انجام شده در صنعت برق کشور خوشبختانه از این لحاظ پیشرفت های بسیار خوب و شرایط مناسبی ایجاد گردیده است.
 
وی اظهار کرد: کسب این رتبه نشانگر اقدامات، برنامه ریزی ها و اجرایی نمودن تکالیف و دستورالعمل ها و ماموریت های ابلاغی از سوی شرکت توانیر در شرکت توزیع برق استان در سطح استاندارد  و مطلوب می باشد.
 
خودنیا گفت : بر اساس شاخص های ارزیابی همچون برنامه ریزی، سازماندهی منابع، مستندسازی، بانک جامع اطلاعاتی و کنترل و نظارت صورت گرفته توسط مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل توانیر در سال ۱۳۹۹، دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان موفق به کسب مقام برتردر بین شرکتهای توزیع برق کشور در این حوزه گردیده است.
 
 مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: با توجه به دستورالعمل های شرکت توانیر اقداماتی همچون برگزاری مانورهای معین و جانشین در شهرستانهای استان لرستان، تشکیل جلسات کمیته تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به صورت مستمر، برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی جهت ارتقاء سطح مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از جمله عقد قرارداد با دانشگاه یاسوج به منظور پروژه آمایش شهری با رویکرد پدافند و ساخت یک دستگاه لانچر و یک دستگاه منوپل انجام شد.
 
محمد حکیمی افزود: در سال آتی اقداماتی از قبیل تغذیه نمودن  دو سویه مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستانها، برگزاری مانورهای مستمر در حوزه های اجرایی و سایبری به منظور بالا بردن سطح آمادگی شرکت توزیع، دنبال نمودن کارهای پژوهشی و به کارگیری تجهیزات جدید و نوین در راستای مدیریت بحران، برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران جهت کلیه پرسنل در دست اجرا است.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها