سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:

اختصاص ۲۰ درصد حقوق ماهانه فرماندهان سپاه به آسیب‌دیدگان کرونا

فرماندار اصفهان:

شعار" مامیتوانیم "باروح بسیج عجین است

فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از فرماندهان پایگاه های بسیج فعال در حوزه های سلامت و معیشت مردم، ، با اشاره به تشکیل شجره طیبه بسیج، اظهار داشت: ایثار، گذشت، تلاش و تحقق شعار «ما می توانیم: ازجمله ویژگی های برجسته بسیج، از ابتدای تشکیل آن تاکنون بوده است که این مسیر باید با قوت ادامه یابد.
کد خبر: ۱۳۵۱۷۵۴
به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛محمد علی احمدی اضهارداشت:  علیرغم سختی و ناهمواری مسیر و مشکلات عدیده، ظرفیت های خوبی در اقصی نقاط کشور وجود دارد که تنها داشتن روحیه بسیجی می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد و اینگونه باید راه را برای ارائه خدمات ویژه و رفع مشکلات مردم فراهم سازیم.
احمدی خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت های بسیج در عرصه های مختلف برآمده از همدلی، همکاری و توجه به معنویات بوده که این مهم نباید فراموش شود و همواره در اولویت برنامه های بسیج قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه راه نرفته در کشور بسیار است، تصریح کرد: بسیج باید خود را در همه عرصه ها بالاخص در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اشتغال مسئول بداند و برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون بسیجیوار و جهادگونه وارد میدان شود.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه تحول در شهرستان مبتنی بر کار و تلاش شبانه روزی توأم با برنامه ای مشخص و مدون است، افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های خوب موجود در شهرستان اصفهان، الگوی خوبی برای دیگر شهرستان ها باشیم که این مسیر باید با جدیت ادامه یابد.
احمدی تأکید کرد: دهیاران و شورای اسلامی روستاها باید سند تحول روستا را تنظیم کنند که قطعا برادران و خواهران بسیجی در این سند، نقش مهمی را برعهده دارند.
وی با تأکید بر اهمیت کار در زمینه فرهنگ دینی، عنوان کرد: کار و تلاش در زمینه فرهنگ دینی که در برگیرنده اقتصاد، اجتماع، عمران و معیشت  است، از اهمیت والایی برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها