منابع فلسطینی اعلام کردند نظامیان رژیم صهیونیستی ۶ اسیر فراری زندان فوق امنیتی جلبوع را در جلسه دادگاه مورد ضرب و شتم قرار دادند.
کد خبر: ۱۳۵۱۵۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، نظامیان و کادر زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اسرای فلسطینی زندان فوق امنیتی «جلبوع» را در جلسه محاکمه در شهر اشغالی الناصره مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این پایگاه خبری افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی پس از ضرب و شتم اسرای فلسطینی زندان جلبوع، برای جلوگیری از انتشار اخبار و تصاویر این اقدام وحشیانه، اصحاب رسانه و خبرنگاران را از سالن دادگاه بیرون کردند. جلسه بعدی دادگاه نیز ۱۶ ماه ژانویه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

وکیل «محمد المعارضه» یکی از اسرای زندان جلبوع به پایگاه خبری «عرب ۴۸» گفت: ضرب و شتم اسرا توسط نظامیان صهیونیست در حالی انجام گرفت که اسرا دست و پا بسته بوده و ده‌ها نظامی آنها را دوره کرده بودند. در جلسه امروز، ۶ اسیر فراری زندان جلبوع و پنج اسیر دیگر که به آنها در عملیات فرار کمک کرده بودند، محاکمه شدند.

پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در ششم سپتامبر گذشته و ضربه وارد شده به ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی، این رژیم اقدامات سخت‌گیرانه را علیه اسرای فلسطینی تشدید کرده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها