گروه جنبش آزادی با انتشار فیلمی از دستگیری دو جاسوس صهیونیست خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه تلویزیونی الجزیره در بخشی از برنامه "ما خفی اعظم" درباره جزئیات مستند فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی، ویدئویی پخش کرد که در آن، گروه موسوم به "جنبش آزادی" اعلام می‌کند دو صهیونیست را که از افسران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) هستند و در خارج مأموریت‌های امنیتی محرمانه داشته اند، به اسارت گرفته است.

در بخشی از این ویدئو، یک افسر صهیونیست به اسم "دیوید بن روزی" در حالی که در یک جای نامعلوم لباس اسارت به تن دارد و خود را کارشناس پتروشیمی معرفی می‌کند، می‌گوید: "ما دو اسرائیلی هستیم. ما به کمک نیاز داریم. حال ما را می‌بینید؛ ما در وضع وحشتناکی هستیم. دوست من آقای بیری در وضع سلامتی خوبی قرار ندارد و بیمار است و ما هیچ چیزی در اختیار نداریم. لطفا به ما کمک کنید".

اسم فرد دیگر "دیوید بیری" اعلام شده است. گروه جنبش آزادی تصاویر مربوط به پاسپورت دیوید بیری و عکس گذرنامه او را منتشر کرده است. او ساکن شهرک صهیونیست نشین "معالی آدومیم" در قدس است. در بخش دیگری از تصاویر، دیوید بیری لحظاتی قبل از به گروگان گرفته شدن نشان داده می‌شود.

گروه جنبش آزادی محل گروگان گرفتن این دو افسر صهیونیست را اعلام نکرده و آزادی آن‌ها را منوط به آزادی اسرای فلسطینی دانسته است. رژیم صهیونیستی تاکنون رسما هیچ واکنشی به این فیلم و درخواست گروه جنبش آزادی نشان نداده است.
 
تعداد بازدید : 31
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها