سهم بیش از 28 هزار واحد مسکونی خرم آباد از نهضت ملی

فرماندار خرم آباد گفت: سهم خرم‌آباد از طرح نهضت ملی مسکن طی ۴ سال ، ۲۸ هزار و ۷۲۲ واحد مسکونی در قالب ۵۷۴ هکتار زمین و سهم سالانه شهرستان از این طرح ۷ هزار و ۱۸۱ واحد در قالب ۱۴۴ هکتار است.
کد خبر: ۱۳۵۱۴۲۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: جعفر طولابی ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی حدود یک هزار واحد شروع شده است.
 
وی اظهار کرد: مقدمات شروع احداث ۲هزار و ۳۷۵ واحد دیگر در زمینی با مساحت۴۶ هکتار در شهر خرم آباد در آینده نزدیک فراهم شده و برای واحدهای باقی‌مانده سهم یکساله ، ۹۸ هکتار زمین مورد نیاز است.
 
طولابی گفت: قانون نهضت مسکن ملی به همه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده و بعنوان یک اولویت مهم در دستور کار دولت قراردارد.
 
وی تصریح کرد: تامین مسکن یکی از نیازهای ضروری جامعه به ویژه جوانان است و طرح‌های مسکن می‌تواند راهکاری موثر برای حل این مشکل باشد.
 
فرماندار خرم‌آباد بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در اجرای طرح‌های مسکن تاکید و تصریح کرد: در قانون جهش تولید مسکن تکالیف و وظایف دستگاهها تعریف و مشخص شده و همه مدیران مکلف به همکاری در جهت تسریع در اجرای پروژه های احداث مسکن می باشند.
 
فرماندار خرم‌آباد تهیه و تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را مهمترین مشکل اجرای طرح خواند.
 
طولابی گفت: زمین مورد نیاز برای این طرح باید شناسایی شود که این مهم به کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های اداری مرتبط محول می گردد و در این خصوص بایستی از همه ظرفیت ها استفاده شود.
 
وی با تاکید بر اجرای مصوبات شورای مسکن شهرستان، اظهار کرد: شهرداری ها مکلف شده اند ظرف حداکثر ۱۵ روز نسبت به صدور مجوز و پروانه فعالیت اقدام نمایند، همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان ضمن مطالعه و برآوردهای لازم، امکانات زیرساختی سایت های مسکن را فراهم نمایند.
 
فرماندار خرم‌آباد بر ضرورت نظارت دقیق فنی و اجرایی احداث پروژه های طرح جهش تولید مسکن از نظر طراحی و کیفیت ساخت و استفاده از تکنولوژی روز صنعت مسکن توسط دستگاههای متولی تاکید نمود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها