رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

انقلاب اسلامی یک رویداد عظیم بود که از زمان صدر اسلام تاکنون مانند آن رخ نداده است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

در دوران دفاع مقدس مردم استان ایلام حماسه ای را رقم زدند که تا ابد جاودانه خواهد بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه نهایی سرداران و سه هزار شهید استان ایلام با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس زیباترین جلوه های رشادت و همبستگی ملی ایرانیان را به نمایش گذاشت گفت: در دوران دفاع مقدس مردم استان ایلام حماسه ای را رقم زدند که تا ابد جاودانه و ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۵۰۸۶۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی افزود:  ایلام تنها سرزمین شهیدان ایلامی نیست، کوه‌ها و دشت های این دیار مفتخرند که بر قامت و صورت شهیدان والامقام بوسه زده و نجواهای شبانه رزمندگان   همچنان از جای جای این استان شهیدپرور به گوش می رسد

وی ادامه داد:  آمریکا و سردمداران استکبار جهانی در ۴۳ سال که  از عمر پر برکت انقلاب می گذرد از هیچ تلاشی برای خالی کردن سفره عزت ملت ایران دست بر نداشته اند  

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  افزود:  اگر شهیدان آن دوران باشکوه نبودند که به ما ایستادگی، شجاعت و شکیبایی را بیاموزند امروز نمی توانستیم در مقابل دشمنان در بیش از چهار دهه از عمر برکت انقلاب و نظام ایستادگی کنیم.

وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و کردستان مردمانی نبودند که از دشمن بترسند محکم ایستادگی کردند و تا اینکه جنگ با هنرنمایی این شهیدان به پایان رسید.
 
سردار سلامی افزود:  شهدا با اخلاص، جانفشانی و مجاهدت های خود به حیات اسلام عزت بخشیدند، چرا که هر حفره کوچک در تمامیت ارضی کشور در هر طولی از جغرافیای یک ملت  می تواند نقطه هجوم قدرت های بزرگ استبداد گر برای اشغال یک سرزمین باشد.

وی اظهار کرد:  مملکت ایران ،  مملکت شهادت است و همانگونه که فرمانده پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی هم اعلام‌ کردند ما ملت شهادت هستیم و امام راحل نیز فرمودند: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ایران دشمن را می شناسد و امروز  دشمن تلاش دارد از شهادت سو استفاده کند ولی انها در جغرافیا و تهاجم سیاسی عقب نشسته و شکست خورده اند.

سردار سلامی افزود: دشمن می خواست چهره اقتصادی ایران، چهره ای ضعیف باشد، می خواست ملت ایران را فقیر و ناتوان ، آواره ومظلوم کند ولی مردم ایران دشمن را دیده اند و می شناسند، ما تسلیم نمی شویم ، ما پیش می رویم و دشمنان را  شکست می دهیم و این عهد مابا شهیدان است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها