رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

انقلاب اسلامی یک رویداد عظیم بود که از زمان صدر اسلام تاکنون مانند آن رخ نداده است

رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه ایثارگران کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی یک رویداد عظیم بود که از زمان صدر اسلام تاکنون مانند آن رخ نداده است
کد خبر: ۱۳۵۰۷۴۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سردار غلامرضا سلیمانی افزود:  انقلاب اسلامی  عظمت دو بلوک شرق و غرب را در هم شکست و طبق پیش بینی امام راحل (ره) بلوک شرق و حکومت کمونیستی شوروی به زباله دان تاریخ پیوست و بنا به پیش بینی رهبر انقلاب نیز پایه های شکست و نابودی آمریکا و اسرائیل در حال لرزیدن و ترک خوردن است.
 
 
وی افزود:  اسرائیل می داند که تاب و توان حمله و مقابله با جبهه مقاومت را ندارد و آمریکا نیز سرشکسته و ذلیلانه در حال ترک منطقه بوده و این تحولات به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.

سردار سلیمانی  ادامه داد: ابعاد عظمت انقلاب اسلامی در سال های بعد مشخص خواهد شد چرا که پیروزی این انقلاب فقط سقوط رژیم پهلوی نبود، بلکه یک رویداد و حادثه شگرف و عظیم بود که هندسه قدرت را در جهان تغییر داد و در غرب و شرق بحران هویت و دین ایجاد کرد و هم اکنون در اندیشیده های جهان غرب به رشد و همه گیری جهان اسلام در سراسر دنیا واقف هستند.

وی اظهار کرد: اکنون رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا دچار تزلزل شده اند و بزودی نابودی و اضمحلال آنها را خواهیم دید و شکست های پی در پی این حکومت های غاصب و استعمارگر از جبهه محور مقاومت بیانگر همین نکته است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: اکنون به فرموده رهبر معظم انقلاب باید جوانان با اتکا به فناوری های روز و استفاده از تجارب رزمندگان دفاع مقدس به مصاف دشمن بروند و دستاوردهای جنگ تحمیلی را به مانند یک گنجینه عظیم بکارگیری کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها