برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک و راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی می‌بایست تمام نیازمندی‌هایی که در بستر پرداخت الکترونیک تعریف شده است را تامین کرد، که مهم‌ترین آن‌ها دریافت درگاه پرداخت برای وب‌سایت است.
کد خبر: ۱۳۵۰۵۸۱
در واقع، در تجارت الکترونیک دو روش برای پرداخت مشتریان پیش‌روی ماست؛ روش اول این‌گونه است که شماره کارت یا حساب خود را برای آن‌ها ارسال کنیم و نهایتا از آن‌ها بخواهیم پس از واریز مبلغ، تصویری از رسید واریز خود را برای ما ارسال کنند. روش دوم که یک روش کاملا حرفه‌ای است استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است که در این حالت تنها نیاز است فرد خریدار به رمز دوم کارت بانکی خود دسترسی داشته باشد یا از طریق رمز پویا مراحل پرداخت را تکمیل نماید.
 
 
بهترین درگاه پرداخت چه درگاهی است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بدون شک در روش اول، به دلیل کاهش سرعت پردازش سفارشات،  زیان قابل توجهی برای فروشنده به دنبال خواهد داشت و باعث سلب اعتماد مشتریان نیز خواهد شد. اما در روش دوم به دلیل این‌که از طریق درگاه‌های معتبر بانکی انجام می‌شود، مشتری با اطمینان بیش‌تری مبلغ موردنظر را پرداخت می‌کند. بنابراین به وضوح می‌توان گفت که بهترین روش برای دریافت وجه از مشتری، درگاه پرداخت است. لازم به توضیح است که درگاه‌های پرداخت اینترنتی در دو دسته جای می‌گیرند، دسته‌ی اول درگاه‌هایی که از روش مستقیم برای ارائه‌ی درگاه پرداخت استفاده می‌کنند و دسته‌ی دوم شرکت‌های پرداخت‌یار هستند که نقش تسهیل‌گر و رابط میان بانک‌ها و کسب و کارها را برعهده دارند.
 

بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کدام است و چه امکاناتی دارد ؟!


هر وب‌سایتی که قصد دارد از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کند، می‌تواند هم درگاه پرداخت مستقیم داشته باشد و هم برای دریافت درگاه پرداخت واسط اقدام کند، در حقیقت هیچ محدودیتی برای استفاده‌ی همزمان از درگاه‌ها وجود ندارد. اما انتخاب این‌که کدام‌یک مزایای بیش‌تری دارد و بهترین درگاه پرداخت برای وب‌سایت چه درگاهی است نیازمند بررسی خدماتی‌ است که درگاه‌های پرداخت مستقیم و درگاه‌های پرداخت اینترنتی واسط ارائه می‌دهند. 

اگر بخواهیم به صورت خلاصه این دو دسته را با هم مقایسه کنیم، می‌توانیم بگوییم درگاه‌های پرداخت اینترنتی که مستقیما ارائه می‌شوند، همگی دارای یک ویژگی مشترک هستند که با امکان پرداخت آنلاین، گزارشی از پرداخت‌ها و جزییات تراکنش‌های مشتریان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اما درگاه‌هایی که به صورت واسط میان بانک ها و کسب و کارها فعالیت می‌کنند امکانات و دسترسی‌های بی‌شماری دارند که تنها به یک گزارش‌گیری ساده ختم نمی‌شود. یکی از معروف‌ترین این درگاه‌ها، درگاه پرداخت زرین‌پال است که در ادامه به برخی ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد پرداخته شده است.
 

ویژگی‌های یک درگاه پرداخت متمایز چیست؟


پیش از آن‌که به معرفی بهترین درگاه پرداخت اینترنتی بپردازیم بهتر است معیارهایی که باعث وجه تمایز یک درگاه نسبت به سایر درگاه‌ها می‌شود را بشناسیم و بررسی کنیم؛
 

فعال‌سازی درگاه در سریع‌ترین زمان

پشتیبانی از انواع سایت‌ها

ارائه درگاه پرداخت اختصاصی با نام کسب و کار

ارائه درگاه پرداخت شخصی 

اپلیکیشن موبایل برای دسترسی سریع به پنل کاربری

پاسخگویی و پیگیری مشکلات فنی و غیرفنی کاربران

عضویت رایگان برای تکمیل مدارک عضویت‌های جدید 

بهره‌وری از سریع‌ترین کانال‌های اطلاع‌رسانی

دریافت خروجی گزارش اکسل از تمام جزییات تراکنش‌های ورودی و خروجی

تسویه حساب در بازه‌های زمانی دلخواه

زیرساخت های قدرتمند و دیوار امنیتی قوی

امکان مشارکت در فروش پذیرندگان و پرداخت پورسانت برای معرفی کاربران

افزونه های آماده برای وردپرس، جوملا و فروشگاه سازهای مختلف

لینک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی

افزایش تراکنش های موفق

امکان ساخت همزمان چندین درگاه مختلف بانکی
 

زرین پال؛ 11 سال مطمئن‌ترین انتخاب کسب و کارهای اینترنتی

 

بهترین درگاه پرداخت چه درگاهی است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
 

زرین‌پال تمام ویژگی‌های یک درگاه پرداخت مناسب و ایمن را دارد، ضمن این‌که متناسب با هر شغلی، در هر زمینه‌ای ابزار و امکاناتی عرضه داشته است که به‌راحتی پاسخگوی نیاز کسب و کارهای آنلاین است. زرین‌پال از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس درگاه پرداخت اینترنتی در کشور است که از سال ۸۹ فعالیت خود را به عنوان اولین پرداخت‌یار دارای مجوز از بانک مرکزی آغاز کرده است. درگاه پرداخت زرین‌پال امکانات متنوعی در زمینه‌ی پرداخت اینترنتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از این خدمات امکان دریافت شماره شبا برای بانک‌ها و موسسات مالی است. افراد می‌توانند با ورود به صفحه‌ی دریافت شماره شبا از طریق وب‌سایت رسمی زرین پال، نسبت به اخذ شماره شبای بانک مورد نظرشان اقدام نمایند. دیگر خدمات زرین‌پال که اتفاقا بسیار پرطرفدار نیز هست زرین لینک نام دارد که بیش‌ترین کاربرد آن برای کسب و کارهایی‌ست که وب‌سایت ندارند.
 

پرداخت در شبکه‌های اجتماعی با زرین ‌لینک


زرین‌لینک بهترین گزینه برای کسانی است که به دلیل نداشتن وب‌سایت، امکان اخذ مجوزهای لازم برای دریافت درگاه مستقیم بانکی را در اختیار ندارند و برای فروش خود از شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها مانند اینستاگرام، تلگرام و … استفاده می‌کنند.با ساخت درگاه پرداخت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، فروشندگان به راحتی می‌توانند کاربران خود را به مشتری نهایی تبدیل کنند.
 

پشتیبانی سریع


زرین‌پال سریع‌ترین روش‌های خدمت‌رسانی به کاربران و پشتیبانی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. پاسخ‌گویی به نیاز افراد، هم برای پذیرندگان زرین‌پال و هم برای افرادی که حساب کاربری یا عضویت زرین‌پال ندارند یکسان است و تفاوتی در نوع ارائه‌ی خدمات پشتیبانی وجود ندارد، بنابراین تمام افراد می‌توانند هر گونه پرسش یا درخواستی دارند، به صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز، حتی در ایام غیر اداری و روزهای تعطیل رسمی عنوان کنند. لازم به توضیح است که اگر کاربر زرین‌پال باشید می‌توانید در پنل کاربری خود، با انتخاب گزینه‌ی تیکت جدید، پرسش خود را مستقیما با کارشناسان واحد امور مشتریان زرین‌پال در میان بگذارید و به تاریخچه‌ی تمام پیام‌های ارسالی به همراه پاسخ آن‌ها دسترسی داشته باشید تا در صورت نیاز برای مشاهده‌ی مجدد پاسخ، و استفاده از راهنمایی کارشناسان، آن‌ها را مرور کنید.
 

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی زرین‌پال


تضمین افزایش پرداخت‌های موفق مشتریان، ضمن امنیت اطلاعات بانکی آن‌ها از ویژگی‌های بارز درگاه پرداخت زرین‌پال است که با استفاده از پروتکل‌های استاندارد امنیتی، تاثیر بسیار زیادی در افزایش پرداخت مشتریان و ایجاد تجربه‌ی خوشایند خرید از محصولات شما را به ارمغان می‌آورد. برای دریافت سریع‌ترین درگاه پرداخت، کافی‌ست در زرین‌پال ثبت‌نام کنید و پس از ساختن یک حساب کاربری، از طریق ورود به پنل مدیریتی خود، برای دریافت درگاه پرداخت درخواست دهید. پس از ارسال درخواست برای دریافت درگاه پرداخت زرین‌پال، حداکثر طی دو الی سه ساعت کاری، یک کد اختصاصی با عنوان Merchant Code برای شما ارسال خواهد شد که نشان‌دهنده‌ی تایید درخواست شماست. برای اتصال درگاه پرداخت زرین پال به وب سایت خود نیز می‌توانید از نمونه کدهای آماده‌ی زرین‌پال که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است نیز استفاده کنید. به صورت کلی مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی در زرین‌پال بسیار ساده و راحت در نظر گرفته شده، با این هدف که هر کسب و کاری بتواند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن وب‌سایت خود را به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز کند و بهترین فرآیند پرداخت را برای دریافت هزینه از مشتریان خود فراهم سازد.

 درگاه پرداخت زرین پال گزینه مناسبی برای کسب و کارهایی است که قصد دارند در سریع ترین زمان ممکن درگاه پرداخت امن و مطمئن دریافت کنند و به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته از خدمات و پشتیبانی مخصوص بهره‌مند شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به شبکه های اجتماعی به آدرس www.instagram/zarinpal.com  و یا وب سایت زرین پال (zarinpal.com) مراجعه کنید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها