مرد غرفه‌دار برای انتقام از شاگرد مغازه همسایه‌اش، هفت نفر را اجیر کرد اما آنها به اشتباه برادر شاگرد مغازه را ربودند.
کد خبر: ۱۳۵۰۲۱۷

روزهای پایانی هفته گذشته مردمیانسالی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ربایندگان کارگرش شکایت کرد.

پس از این شکایت پرونده برای تحقیقات به اداره آگاهی تهران ارسال شده و شاکی در تحقیقات گفت: در بازار میوه و تره‌بار، غرفه دارم. دو برادر جوان برایم کار می‌کنند. امروز وقتی به محل کارم رفتم، دیدم افرادی با قمه و چوبدستی به یکی از کارگرانم حمله‌ور شدند، او را زخمی و با انداختن در صندوق عقب خودروی پژو فرار کردند.

ماموران به محل ربایش مرد جوان رفتند و فیلم دوربین‌های مداربسته آنجا را بازبینی کردند و معلوم شد متهمان هفت نفر بودند که با دستور یکی از غرفه‌داران همسایه که در کنارشان بود به پسر جوان حمله‌ور شده‌اند و او را ربودند. همزمان مرد همسایه نیز ناپدید شده بود.

روز بعد شاکی همراه گروگان نجات یافته به اداره پلیس آگاهی تهران رفت. گروگان نجات یافته در تحقیقات گفت: من و برادرم در غرفه تره‌بار شاکی کار می‌کردیم، سه روز قبل غرفه‌دار همسایه با برادرم برسر این‌که چرا وسایل و جعبه‌های غرفه را در مقابل مغازه می‌گذارد دعوا کرد. برادرم ناخواسته او را هل داد که کف زمین افتاد و دستش آسیب دید. بعد از آن برادرم دیگر جای جعبه‌ها را عوض و از آن مرد عذرخواهی کرد. نمی‌دانم چرا مرد همسایه از من انتقام گرفت. روز حادثه زودتر از برادرم به محل کارمان رسیدم. مرد همسایه را دیدم که به افرادی که آن طرف ایستاده بودند و قمه و چوبدستی داشتند، دستور حمله صادر کرد. آنها به‌شدت کتکم زدند که زخمی شدم و بعد من را در صندوق عقب خودرو انداختند و با خودشان بردند. ۱۸۰ دقیقه در صندوق عقب بودم و هر لحظه مرگ را مقابل چشمانم می‌دیدم. آن‌قدر با پا ضربه به قفل زدم که بازشد و بیرون پریدم. مرد رهگذری مرا نیمه‌جان یافت و به پلیس و اورژانس خبر داد.

در جریان تحقیقات بعدی مرد همسایه بازداشت شد. وی در تحقیقات ابتدا منکر جرایمش شد اما وقتی با فیلم دوربین مداربسته رو‌به‌رو شد اعتراف کرد و گفت: من با برادر گروگان دعوا کرده و اختلاف داشتم. آن روز به افرادی که می‌شناختم ماجرا را گفتم و با اجیر کردن آنها خواستم که او را گوشمالی دهند اما آنها برادر او را اشتباهی گرفتند و با خودشان بردند. وقتی ساعاتی بعد جوانی که با من دعوا کرده بود را سالم در مقابل غرفه دیدم شوکه شدم و با آن افراد تماس گرفتم و خواستم گروگان را آزاد کنند اما او موفق به فرار شده بود.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: برای مرد اجیر‌کننده آدم‌ رباها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای دستگیری هفت آدم‌ربای فراری ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها