به گزارش جام جم آنلاین آنلاین کرمانشاه؛ وی به استفاده از فناوری های الکترونیکی نوین برای تسریع در روند رسیدگی به شکایت مردم در دادسرای کرمانشاه، افزود: در این راستا، از سامانه هایی همچون سمپ، اتوماسیون و … برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به پرونده ها استفاده می کنیم.

دادستان کرمانشاه بااشاره به عملکرد بسیار خوب دادسرای کرمانشاه در بحث رسیدگی به پرونده ها و استفاده از سامانه ها، عنوان کرد: براین اساس، طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه دادسرای کرمانشاه رتبه یک کشوری را از نظر عملکرد اداری و قضایی در نرم افزار سمپ(سامانه مدیریت پرونده های قضایی) بدست آورده است.

وی ادامه داد: همچنین از نظر عملکرد اجرای احکام کیفری در جایگاه اول و شعب اظهار نظر در جایگاه سوم کشور قرار گرفته است.

کرمی در ادامه به گزارشی از عملکرد دادسرای کرمانشاه طی هفت ماهه امسال پرداخت وافزود: در این مدت حدود ۳۴ هزار و ۱۹ پرونده جدید وارد دادسرای کرمانشاه شد، درحالی که از قبل هم حدود ۱۵ هزار و ۹۰۱ در شعب دادسرا موجود بود.

وی با بیان اینکه در این مدت حدود ۳۵ هزار و ۸۶۳ پرونده رسیدگی و ختم شد، گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۶۶ پرونده در دادسرای کرمانشاه موجود است.