پروژه برق رسانی به روستای گلابان 3 از روستاهای شهرستان چگنی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۴۸۱۲۱
افتتاح پروژه برق رسانی به روستای گلابان 3 از روستاهای شهرستان چگنی به گزارش جام جم آنلاین لرستان: معاون هماهنگی امور  عمرانی استانداری لرستان گفت: شرکت توزیع برق لرستان از دستگاه های  پرتلاش و جهادی استان  هستند که با وجود همه  تنگناها و کاستی ها همواره در جهت رفاه حال  هم استانی ها و رفع محرومیت از مناطق روستایی مبادرت به برقرسانی به روستاهای دور افتاده و صعب العبور می نمایند.
 
احمدرضا دالوند گفت: از مدیرعامل برق لرستان، مدیریت توزیع برق شهرستان چگنی و  تمامی پرسنل زحمتکش شرکت برق تشکر و قدردانی می گردد.
 
وی افزود: پیشرفت های چشمگیری در طول عمر بابرکت جمهوری اسلامی در صنعت برق صورت گرفته و شرکت توزیع برق استان لرستان همگام و پای به پای سایر شرکت های توزیع در کشور موفق عمل نموده است و می توان گفت که در زمینه برق رسانی روستایی از شرکت‌های پیشرو در کشور می باشد.
 
مدیرعامل برق لرستان با اشاره به اینکه برق به عنوان یک صنعت زیربنایی نقش بسزایی در پیشرفت جوامع دارد ، ابراز کرد: برقرسانی به روستاهای محروم  علاوه بر اینکه زمینه ساز مهاجرت معکوس به روستاهاست و  موجب اشتغالزایی و تولیدات دامی و کشاورزی نیز می گردد.
 
فریدون خودنیا بیان کرد: جهت تحقق عدالت اجتماعی و پاک نمودن فقر از چهره روستاها شرکت برق با تلاش فراوان و بدون وقفه برق پایدار و مطمئن برای این عزیزان در تمام نقاط استان فراهم آورد تا  هم استانی های عزیز به بهترین نحو ممکن از این نعمت استفاده نمایند.
وی افزود: یکی از برنامه‌های شرکت توزیع برق استان لرستان طی سالهای اخیر برق دار نمودن تمامی روستاهای بدون برق  که دارای راه دسترسی هستند بوده است که انشاالله بتوانیم به زودی جشن پایان برق رسانی به روستاهای بدون برق و بالای 5 خانوار را در استان برگزار نماییم.
 
رشنو مدیریت توزیع برق چگنی اظهار کرد:  برای برق رسانی به روستای گلابان ۳ با احداث بیش از یک و نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور،  بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها