کد خبر: ۱۳۴۸۰۹۷

اصحاب رسانه می‌توانند نقش تاثیر گذاری در ارتقاء و افزایش احساس امنیت داشته باشندبه گزارش جام جم آنلاین کیش ؛ سرهنگ علی اصغر جمالی در نشست خبری با حضور جمعی از روسای پلیس‌های تخصصی و اصحاب رسانه با تشریح عملکرد ۸ماه گذشته نیروی انتظامی گفت: اصحاب رسانه می‌توانند نقش تاثیر گذاری در ارتقاء و افزایش احساس امنیت داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد پلیس در حوزه مختلف گفت: در ۸ماه گذشته طرح‌های مختلف در سواحل، پاکسازی تفرجگاه‌ها و نقاط حادثه خیز اجرا شده است و اجرای این طرح‌ها به کاهش ۵درصدی سرقت و افزایش ۵۷درصدی کشفیات در حوزه مواد مخدر منجر شده است.

سرهنگ جمالی به افزایش ۱۰۰درصدی کشفیات در حوزه قاچاق کالا در ۸ماه گذشته خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی به کم رنگ شدن آمار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش اشاره کرد و گفت: در حوزه تصادفات منجر به فوت در ۸ماه گذشته خوشبختانه ۲۳درصد کاهش و در تصادفات منجر به جرح نیز ۱۲درصد کاهش ثبت شده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به افزایش ۵درصدی کشفیات در حوزه جرایم اقتصادی گفت: ۱۸نفر از مجرمان حوزه اقتصادی دارای پرونده‌های تبانی، رشا و ارتشا، کلاهبرداری و ربا خواری به ارزش ۱۶۵میلیارد تومان دستگیر و تحویل مقام قضایی شده اند.

سرهنگ جمالی گفت: ۵۷هزار خدمت مستقیم بصورت حضوری ارائه شده است و از این تعداد ۱۶هزار فقره در حوزه پلیس نظارت بر اماکن عمومی، پلیس مهاجرت و گذرنامه بوده است.

وی افزود: ۵هزار فقره از خدمات در حوزه راهنمایی و رانندگی، ۳۵هزار فقره مراجعه به کلانتری‌ها بوده است.

سرهنگ جمالی گفت: بیش از ۳۰هزار تماس با این مراکز پلیس انجام شده است و بیش از ۴۵۰تماس نیز با سامانه۱۹۷ سامانه نظارت پلیس انجام شده است.

فرمانده انتظامی کیش تامین تجهیزات و راه اندازی پایش تصویر و نصب دوربین‌های چهره خوان را از ضرورت‌های برقراری نظم و امنیت در کیش عنوان کرد.

وی افزود: تامین تجهیزات مورد نیاز پلیس از مصوبات شورای ترافیک در سال۹۷ بوده که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به دستگیری عاملان آتش سوزی ۲دستگاه خودرو گفت: با تلاش پلیس و نیرو‌های امنیتی ظرف مدت ۲۴ساعت ۳تن از مجرمان این حادثه شناسایی و تحویل مقام قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها