اگر نگاهی به برندهای پکیج موجود در بازار فیزیکی و فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی میتسو بی اندازید بیشترین نامی که توجه را جلب می کند، برند ایران رادیاتور است. این برند نام آشنای ایرانی در زمینه تولید پکیج های گازی و برقی بسیار عالی عمل کرده است و امروز محصولات این برند سهم خوبی از بازار ایران را نصیب خود نموده است.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۱۵
میتسو ، نمایندگی فروش پکیج گازی ایران رادیاتور
 
 
با توجه به عملکرد ایران رادیاتور فروشگاه اینترنتی میتسو نیز به عنوان نمایندگی فروش پکیج گازی ایران رادیاتور دست به کار شده و موجبات دسترسی ساده تر خریداران عزیز را فراهم آورده است. بد نیست نگاهی به مزایای این برند نسب به مدل های خارجی و ایرانی موجود در بازار بی اندازیم:
 


تنوع محصولات ایران رادیاتور


خوشبختانه ایران رادیاتور این توانایی را دارد که بتواند انواع مختلفی از پکیج را تولید نماید. تفاوتی ندارد که نیاز به پکیج گازی یا برقی دارید؟ پکیج دیواری را مناسب می بینید و یا پکیج زمینی گزینه بهتری برای شما است. در هر صورت محصولی از برند ایران رادیاتور وجود دارد که بتواند نیاز شما به پکیج را رفع نماید. از طرفی این برند توانسته پکیج های خود را برای متراژ متفاوت نیز طراحی و ساخته است. بد نیست بدانید که پکیج زمینی بین 28 تا 150 کیلووات و پکیج دیواری 18 تا 32 کیلووات تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو محدودیتی در انتخاب برای شما وجود ندارد. بسته به میزان سرمای محیط زندگی در زمستان و متراژ محل نصب می توانید بهترین گزینه را انتخاب و نصب نمایید.
 


نصب ساده و بدون دردسر


برای نصب پکیج گازی ایران رادیاتور نیاز به تاسیسات و لوله کشی خاصی نیست. امروزه در تمام منازل تازه ساخت لوله کشی و اتصالات به شکلی نصب می شود که پکیج ها به راحتی نصب شوند اما اگر در منزل شما این تاسیسات وجود ندارد نصب آن ها چندان پیچیده و هزینه بر نخواهد بود. در ضمن نصب خود پکیج نیز توسط نمایندگان این شرکت انجام شده و استانداردهای لازم رعایت می شود.
 


صرفه جویی در مصرف انرژی


پکیج گازی ایران رادیاتور با کمترین میزان گاز و آب مصرفی آب گرما و گرما را به خانه شما هدیه می دهد. امروز استفاده از مبدل های جدید و به صورت کلی تکنولوژی های روز دنیا در محصولات ایران رادیاتور توانسته محصولات این برند را به کم مصرف ترین انواع پکیج گازی تبدیل نماید. پس بعد از نصب این محصول بدون نگرانی از قبض آب و گاز می توانید از آب گرم لذت ببرید.
 


تولید پکیج های فن دار


قبلا هم گفتیم که ممکن است تاسیسات منزل شما برای نصب پکیج گازی ایران رادیاتور آماده نباشد. ایران رادیاتور با تولید محصولات فن دار برای خانه و محل هایی که مسیر دودکش آن ها به صورت افقی بیش از 30 سانتی متر است مدل های فن دار را پیشنهاد می دهد. به این شکل خطرات ناشی از گازگرفتگی به صفر می رسد.
 


قابل استفاده در مناطق با آب با رسوبات بالا


در بسیاری از مناطق ایران آب میزان رسوب زیادی با خود به همراه دارد. همین امر باعث می شود که نصب پکیج با چالش روبرو شود. اما ایران رادیاتور با تولید پکیج گازی دو مبدله ایران رادیاتور شرایط مناسبی برای این مناطق فراهم آورده. پکیچ های دو مبدله کمترین میزان رسوب گیری را دارد و از این رو هزینه های مربوط به سرویس به حداقل کاهش می یابد.
 


فشار آب منطقه شما کم است پکیج گازی ایران رادیاتور گزینه مناسبی است


تفاوتی ندارد که در طبقه چندم یک آپارتمان هستید و فشار آب محل زندگی شما چه میزان است. محصولات ایران رادیاتور با حداقل فشار آب 0.5 و حداکثر فشار آب 3.5 اتمسفر قابلیت فعالیت دارد. از این رو هیچ مشکلی بابت کمبود فشار آب متوجه شما نخواهد بود.
 


نصب توسط کارشناسان زبده


یکی از مزایای پکیج گازی ایران رادیاتور نص آن توسط کارشناسان زبده است. این افراد با دانش قبلی نسبت به محل نصب، ضروریات اتصالات و لوله کشی، نحوه تخلیه دود و ... اقدام به نصب محصول نموده و سپس آموزش کامل را به شما درباره نحوه استفاده می دهند. این موضوع برای افرادی که به تازگی اقدام به کار با پکیج نموده اند بسیار مهم است.
 


ضمانت طولانی مدت و واقعی


یکی از مهم ترین مزایای پکیج گازی ایران رادیاتور ضمانت واقعی و طولانی مدت این محصولات است. از این رو در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی و یا حتی سرویس سالانه می توانید با شماره های نمایندگی تماس بگیرید تا کارشناسان در مدت زمان کوتاه به محل مراجعه کرده و مشکل شما را حل نمایند.
 


برند تولیدکننده رادیاتور


خوشبختانه امروز بهترین انواع رادیاتور در کشور عزیزمان تولید می شود و نیاز به مدل های خارجی احساس نخواهد شد. خرید رادیاتور ایران رادیاتور و بوتان می تواند نیاز شما به رادیاتور را برطرف کند. برندها بر اساس خدمات پس از فروش و تکنولوژی که در ساخت رادیاتور استفاده می کنند قیمت نهایی محصول خود را تعیین می نمایند. البته که در برندهای ایرانی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به برندهای وارداتی عرضه خواهند کرد.
 


کلام آخر


میتسو ،نمایندگی فروش پکیج گازی ایران رادیاتور تلاش دارند محصولات متنوع این برند را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برساند تا دسترسی به محصولات در کمترین زمان ممکن مقدور باشد. در صورت تمایل می توانید از فروشگاه اینترنتی ما، میتسو دیدن نمایید. و بعد از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها