مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه انتخاب کتاب سال لرستان همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۷۴۹۷
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمد حسین فتایی گفت: فعالیت های فرهنگی با محوریت کتاب باید در طول سال و در قالب برنامه های مختلف تداوم داشته باشد و ما در هفته کتاب شاهد نتایج مثبت این فعالیت ها و افزایش علاقه‌مندی به مطالعه در سطح جامعه باشیم.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: علاقه‌مندی به مطالعه باید در سنین کودکی و در نهاد خانواده در وجود افراد شکل بگیرد و یکی از راهکارهای تحقق این موضوع طراحی و تدوین برنامه های آموزش محور برای والدین است که می تواند در قالب بسته های مختلف رسانه ای به جامعه ارائه شود.
 
وی سپس با اشاره به برگزاری 120 برنامه فرهنگی و هنری همزمان با بیست و نهمین دور هفته کتاب در لرستان، افزود: مهمترین رویداد فرهنگی که در این هفته برگزار می شود، هشتمین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان است که در مجموعه 282 عنوان کتاب به دبیرخانه این رویداد ارسال و مورد داوری اساتید کشوری در تهران قرار گرفت.
 
فتایی همچنین ابراز داشت: درمرحله نخست داوری 29 عنوان کتاب به مرحله نهایی راه یافت که پس از بررسی دقیق تک تک آثار توسط داوران این رویداد، 3 عنوان کتاب به عنوان برگزیده کتاب سال در حوزه های مختلف و 12 عنوان نیز شایسته تقدیر شناخته شده که سی ام آبان ماه در آیین اختتامیه معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: همزمان با اختتامیه هشتمین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان، از فعالان حوزه نشر لرستان نیز تقدیر می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها