انتقاد اژه‌ای از طرد بعضی افراد از قطار انقلاب

رئیس قوه قضائیه: نباید ابزار انتقام‌گیری جریان‌های سیاسی باشیم

ستاد حقوق بشر با انتشار توئیتی، نتایج بررسی‌های خود در مورد ادعای یک گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره آتنا دائمی را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۳۴۷۳۱۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، ستاد حقوق بشر ایران در پاسخ به توئیت «مری لالور»، گزارشگر ویژه سازمان ملل در خصوص مدافعان حقوق بشر، و ادعای وی مبنی بر محرومیت آتنا دائمی از تماس با خانواده‌اش، نوشت: گزارشگران ویژه باید به منابع معتبر تکیه کنند. ستاد حقوق بشر در مورد خبر منتشره گزارشگر تحقیق کرده و نتایج به دست آمده، به شرح زیر است: خانم دائمی در طول ۷ ماه گذشته ۳۴ بار با خانواده و وکیل خود ملاقات کرده است. وی، همچنین مشکلی برای تماس با خانواده خود، طبق مقررات مربوطه، ندارد.

گفتنی است مری لالور با انتشار توئیتی ادعا کرده بود: من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای می‌شنوم مبنی بر اینکه آتنا دائمی بیش از ۲ ماه است که اجازه ندارد با خانواده‌اش تماس بگیرد. من از مقامات ایرانی می‌خواهم فوراً یک تماس تلفنی ترتیب دهند.

ادعاهای گزارشگر سازمان ملل در حالی مطرح می‌شود که تمام زندانیان در ایران مطابق ضوابط و مقررات، از حق تماس با خانواده و وکیل و ملاقات با آن‌ها برخوردار هستند.
 
آتنا دائمی در ۷ ماه گذشته ۳۴ بار ملاقات داشته است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها