سقوط مرگبار 2 دختر از طبقه ششم/ قتل و خودکشی منتفی شد

فرمانده انتظامی بندرعباس از سقوط دو دختر نوجوان از بالکن طبقه ششم یک ساختمان در شهرک پیامبراعظم(ص) و فوت یکی از آنان خبر داد .
کد خبر: ۱۳۴۶۹۱۹

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین،سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار کرد: پس از اعلام سانحه واقع در مجتمع مسکونی یاس بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت کلانتری 16 درخت سبز به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد دو دختر نوجوان از بلندی طبقه ششم  و بالکن مجتمع یاس به دلیل نامعلومی سقوط کرده اند و حال وخیمی دارند.

سرهنگ دولتیاری تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس و بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از بررسی صحنه هر دو سانحه دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه بر اثر این حادثه یک نفر از مصدومان فوت و حال نوجوان دیگر نیز وخیم گزارش شده و تحت درمان است.

فرمانده انتظامی بندرعباس با بیان اینکه با توجه به اظهارات شاهدین صحنه وبررسی های اولیه، تا این لحظه  احتمال  وقوع هرگونه جنایت و خودکشی منتفی می باشد، خاطرنشان کرد: طی بررسی های اولیه علت این سانحه، سهل انگاری افراد حادثه دیده و نشستن بر روی بالکن فاقد حصار ساختمان عنوان می شود.

سرهنگ دولتیاری با تأکید بر اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه جهت پی بردن به زوایای پنهان و نحوه کامل ماجرا در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد، تصریح کرد: گزارش نهایی پس از بررسی های تخصصی و ارائه نظریه پزشک قانونی بصورت تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها