رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه؛

با فوت نفر تعداد جانباختگان کرونا در استان به 2825 نفر رسید

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ؛

توصیه های پلیس پیشگیری برای مراقبت از اموال در اماکن عمومی

سرهنگ "فرزاد اکبری" با اشاره به وقوع سرقت های متعدد گوشی های تلفن هاي همراه به بهانه تماس ضروری و قاپیدن و.... اظهار داشت: استفاده از تلفن همراه بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی و عدم توجه به توصیه‌های پلیسی توسط شهروندان،سارقان را به ارتکاب موبایل قاپی ترغیب می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شهروندان خواست که هنگام تردد در معابر و اماکن عمومی مراقبت بیشتری از اموال و اشیاء با ارزش خود بخصوص گوشی تلفن همراه داشته باشند.

وی افزود: شهروندان چنانچه در خیابان و معابر عمومی مجبور هستند با تلفن همراه صحبت کنند رعایت نکات ایمنی را کرده و گوشی را به گونه ای در دست بگیرند که امکان قاپیدن آن برای سارقان فراهم نشود.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: همچنین شهروندان از در اختیار قرار دادن گوشی خود به بهانه تماس های ضروری و یا هر علت دیگر به افراد ناشناس خودداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه ادامه داد: از حمل پول نقد فراوان و اشیاء و وسایل قيمتي بصورت پياده باید پرهیز و از شمارش پول نقد در انظار عمومي كه موجب تحريك سارقان شده خود داری گردد.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر که شهروندان باید رعایت کنند اجتناب از قرار دادن کیف، موبایل و دیگر وسایل با ارزش روی داشبرد و صندلی خودرو است.

سرهنگ اکبری در پایان گفت: شهروندان در صورت وقوع هرگونه مشکل و موضوع مشکوک، مراتب را به گشت‌های فعال کلانتری و یا سامانه ۱۱۰ گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها