کریم باقری مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بیروت گفت: بعد از این اردو اختلافات حل می‌شود و طارمی به تیم ملی برمی‌گردد. از همه و رسانه‌ها می‌خواهم این موضوع را ادامه ندهند و از تیم ملی حمایت کنند.
کد خبر: ۱۳۴۶۵۹۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از­ ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ کریم باقری مربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد، طارمی بعد از این دو دیدار به تیم ملی باز می‌گردد.

کریم باقری مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بیروت گفت، بعد از این اردو اختلافات حل می‌شود و طارمی به تیم ملی برمی‌گردد. از همه و رسانه‌ها می‌خواهم این موضوع را ادامه ندهند و از تیم ملی حمایت کنند.
همچنین کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، تمرین در زمین چمن مصنوعی شهر بیروت، را مطلوب نمی‌دانند.
مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از جو آرام تیم و هم قسم شدن بازیکنان و کادر فنی برای شکست لبنان و کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار خبر داد.

قاسم حمیه بازیکن اسبق و یکی از آنالیزور‌های تیم ملی فوتبال لبنان در بیروت گفت، تیم ملی ایران با بازیکنان نابش، به شایستگی صدر نشین گروه A آسیاست، مهار مهاجمان ایرانی کار آسونی نیست، کره‌ای در تهران شانس آوردن که بازدنده نبودند، نبود تماشاگر برای ما خیلی سخته، چون اینطور از میزبانی مون، حداکثر استفاده رو نبردیم.

آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان نیز، فردا در ورزشگاه ۱۸ هزار نفری شهر صیدا، محل دیدار با لبنان برگزار می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها