200 کارگر در عقدا به کار بازگشتند / راه اندازی مجدد کارخانه بعد از 7 سال

رئیس حوزه قضایی عقدا گفت: با همت شورای حل اختلاف عقدا و ایجاد صلح و سازش در پرونده یکی از کارخانه های کاشی علاوه بر راه اندازی مجدد کارخانه بعد از 7 سال از ورود قریب به 100 پرونده قضایی جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۳۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدحسین دهقان طزرجانی با بیان این خبر اظهار داشت: با تلاش بیش از یکسالِ کارکنان شورای حل اختلاف در پرونده کارخانه کاشی که به علت بدهی و اختلاف نظر مدیران منجر به تعطیلی گردیده بود صلح و سازش برقرار و با واگذاری کارخانه از سوی مالکین به شخص دیگری علاوه بر بازگشت این کارخانه پس از 7 سال به چرخه تولید، از ورود قریب به 100 پرونده به دستگاه قضا جلوگیری بعمل آمد.

وی افزود: با بازگشت این کارخانه به چرخه تولید در آینده نزدیک علاوه بر پرداخت بدهی کارگران پس از حدود 10 سال، بدهی کامل طلبکاران نیز پرداخت می شود و با جلوگیری از انحلال کارخانه، منافع مالی حدود ۸۰ سهام دار که در مخاطره بود حفظ شد.

دهقان در رابطه با تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی گفت: با ایجاد ظرفیت های جدید و فعال کردن ظرفیت های معطل ماتده در بخش تولید می توان از آسیب های اقتصادی و اجتماعی در این حیطه جلوگیری کرد.

این مسئول تصریح کرد: امید است بتوان با همکاری و تعامل دستگاه قضا با دستگاه های متولی گام موثری در جهت پیشبرد اهداف متعالی در حوزه اشتغال و رفع موانع تولید برداشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها