مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياری خبر داد

آغاز فاز اجرايی توسعه‌ي خوشه‌ی صنعتي ماهيان سردابی در چهارمحال و بختياری

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به شهرکرد خبر داد

تسریع درتکمیل تصفیه خانه های فاضلاب سراسر کشور

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تسریع در تکمیل طرحهای تصفیه خانه فاضلاب استان چهار محال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۰۱۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، شاهین پاکروح معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که اعضای کمسیون کشاورزی ، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی را در سفر به  استان چهارمحال و بختیاری همراهی می کرد گفت : با توجه به پیشرفت فیزیکی خوب طرحهای تصفیه خانه فاضلاب شهرهای فرادنبه و بن انشالله با تامین اعتبار لازم تکمیل این پروژه ها تسریع می گردد.

رسالت اصلی شرکتهای آب و فاضلاب آب شرب سالم و گوارا می باشد

پاکروح رسالت اصلی شرکتهای آب و فاضلاب را تامین آب سالم برای مردم کشور در شهرها و روستاها عنوان کرد و افزود: اتکا به منابع آب زیر زمینی در چهارمحال و بختیاری باید کمتر شود و تامین آب پایدار با اولویت تامین از آبهای سطحی مورد مطالعه قرار گیرد.

یکپارچه سازی دیوار بین  شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی برداشته شد

وی در ادامه گفت: با یکپارچه سازی دیوار بین  شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی برداشته شده و با این کار ارائه خدمات به مردم در شهرها و روستاها بهتر شده است.

برای تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در سطح کشور 200000 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است

  پاکروح با اشاره به درصد برخورداری خوب استان از تصفیه خانه های فاضلاب بر استفاده از پساب در صنایع و کشاورزی تاکید کرد و افزود: برای تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در سطح کشور 200000 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه احمدرضا محمدی ده چشمه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ضمن عرض خیر مقدم با ارائه گزارشی از پشت سر گذاشتن تابستانی سخت با کمترین تنش آبی در استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه دومین استان کم بارش کشور بودیم توانستیم با کمک همکاران و همراهی مردم با تعریف و اجرا نمودن 102 پروژه بهترین عملکرد را در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاها ارائه نمائیم و شهرهایی همچون سفید دشت و روستاهایی مانند امام قیس که همه ساله با مشکل تامین آب روبرو بودند با تمهیداتی امسال تابستان را بدون تنش آبی بگذرانند.

تصفیه آب 14 شهر استان توسط 9 تصفیه خانه

محمدی ده چشمه مدیر عامل شرکت آبفای استان افزود: آب استان توسط 9 تصفیه خانه فاضلاب ، فاضلاب 14 شهر جمع آوری و تصفیه می شود که جمعیت شهری برخوردار از سیستم تصفیه فاضلاب  65  درصد است لذا امیدواریم با حمایت های مسئولین محترم بتوانیم این شاخص را افزایش دهیم.

اولویت تامین آب از منابع سطحی و پایدار و تکمیل تصفیه خانه ها

محمدی با اشاره به برداشت زیاد آب از منابع زیر زمینی در این استان و تاکیدات پاکروح مبنی بر اولویت تامین آب از منابع سطحی و پایدار گفت: با تکمیل دو پروژه آبرسانی چالگاه در شهرستان خانمیرزا و سردشت در شهرستان لردگان 87 روستا از منابع آب سطحی و پایدار برخوردار خواهند شد.

   قابل ذکر است معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور علاوه بر دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد به همراه اعضای کمسیون کشاورزی ، آب و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم شریف استان چهارمحال وبختیاری در مجلس شورای اسلامی با همراهی احمد رضا محمدی ده چشمه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای استان چهارمحال وبختیاری در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان هم شرکت نمودند و به بررسی مسائل حوضه های مختلف این شرکت پرداختند.

گفتنی است شاهین پاکروح در ادامه برنامه های خود در چهارمحال و بختیاری از تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت 33000 متر مکعب در روز شهر بروجن و آزمایشگاه آب و فاضلاب شهرستان بروجن هم چنین از تصفیه خانه های فاضلاب در حال ساخت بلداجی ، بن و تصفیه خانه رفع کدورت آب شهرکرد بازدید نمودند و از نزدیک در جریان نحوه انجام کار و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها