اقلام لوکسی که شامل خانه‌ها و ماشین‌ها می‌شود، همراه با دیگر یادگاری‌های ارزان‌تر که زمانی متعلق به اسطوره فوتبال دیگو مارادونا بود، ماه آینده در آرژانتین به حراج گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۶۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اکسپرس، تصمیم برای فروش بخشی از دارایی اسطوره آرژانتینی توسط فرزندان بازمانده او - دیگو، جیانینا، دالما، جانا و دیگو فرناندو - پس از مرگ پدر مشهور آنها در سال گذشته بر اثر حمله قلبی گرفته شد. مارادونا که بین سال‌های 1984 تا 1991 در حالی که ناپولی را به قهرمانی سری آ رساند و به آرژانتین کمک کرد تا جام جهانی را بالای سر ببرد که هر سال به ثروتش افزوده می شود و حتی در مقطعی بدل به گران ترین بازیکن فوتبال جهان شد.

مصرف مواد مخدر و دیگر رسوایی های اخلاقی کم کم این اسطوره را به زوال کشاند هر چند او تا پایان عمر به فعالیت های خود در فوتبال ادامه داد.

بخشی از دارایی های او ماه آینده در یک حراج به فروش می رسد که شامل دو اتومبیل و دو منزل مسکونی است.

منابع دیگر خبر از این می دهند آیتم های حراج شامل چیزهای دیگری شامل پیراهن ها، جام ها و برخی دیگر از وسایل ورزشی اوست. حتی یک گیتار  و یک خودروی استیشن قدیمی هم بین اموال او قرار دارد.

مارادونا در سال های بین 1984 تا 1991 ثروتی 43 میلیون دلاری به دست آورد. برخی از خبرهای غیررسمی حاکی از آن است او با وجود ثروت نجومی که در گذشته داشت در هنگام مرگ فقط 100 هزار دلار پول نقد داشت.

مارادونا سال گذشته در پی حمله قلبی درگذشت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها