به تازگی خبری مبنی بر تحریم ارزدیجیتال ایران از سوی نهاد های آمریکایی در سراسر وب منتشر شده است. این موضوع کاربران ایرانی را نگران کرده است که آیا با نگه داری و یا خرید ارزدیجیتال در ایران مشکلی برای دارایی های ارزدیجیتال شان با توجه به این تحریم ها پیش خواهد آمد و کیف پول ها و دارایی هایشان مسدود خواهد شد؟
کد خبر: ۱۳۴۵۴۳۱
 
حفظ حریم شخصی در نگهداری ارزدیجیتال با کیف پول سخت افزاری دُرج
 
 
برای بررسی این موضوع ابتدا باید خاطر نشان کرد که حدود چند ماه پیش یک شرکت آمریکایی ردیابی در فضای وب در یک مقاله خود اعلام کرد که حدود 4.5 میلیون آدرس ارزدیجیتال برای ایرانی هاست و این اطلاعات را با توجه به فعالیت و رصد IP های ایرانی در شبکه بدست آورد. نکته جالب این مقاله این بود که ایرانیانی که با فیلتر شکن و یا روش های تغییر IP اقدام به فعالیت ارزدیجیتال در بازار ارزدیجیتال میکردند نیز رصد شده بودند. با توجه به این موضوع خطر مسدود شدن دارایی های ارزدیجیتال کاربران ایرانی بیش از پیش وجود دارد. برای تحریم ارزدیجیتال ایران آمریکا شیوه نامه ای تبیین کرده است که در بخشی از این شیوه‌نامه گفته شده است پلتفرم‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال باید با استفاده از ابزارهایی موقعیت مکانی کاربران خود را شناسایی کرده و اگر متوجه اتصال آی‌پی‌های (IP) مربوط به کشورهای تحت‌تحریم آمریکا شدند، موظف‌اند نسبت به مسدودسازی آنها اقدام کنند. در این شیوه نامه تأکید شده است که پلتفرم‌های ارز دیجیتال باید از ابزارهایی استفاده کنند که قابلیت تشخیص موارد تغییر آدرس آی‌پی را داشته باشند؛ به این معنی که اگر شخصی با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی (مانند VPN) موقعیت مکانی خود را مخفی کرد، باید پلتفرم‌های ارز دیجیتال بتوانند موقعیت مکانی واقعی آن کاربر را رهگیری کنند.

مخفی نگه داشتن IP تنها راه مصنون ماندن از این تحریم است. یکی از راه های مخفی نگهداشتن IP و حفظ حریم شخصی استفاده از مرورگر TOR است. این مرورگر به شما کمک میکند تا در وب بصورت ناشناس و غیر قابل ردیابی فعالیت نمایید.

کیف پول سخت افزاری دُرج با استفاده از این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا ضمن حفظ حریم شخصی خود در فضای وب با امنیت دارایی های ارزدیجیتال خود را مدیریت نمایید.

شما میتوانید نرم افزار کیف پول سخت افزاری دُرج را با قابلیت TOR فعال کرده و در وب بصورت ناشناس فعالیت نمایید. همچنین برای مدیریت دارایی خود از مرورگر TOR استفاده کرده و وارد حساب کیف پول سخت افزاری دُرج خود شوید.
 
حفظ حریم شخصی در نگهداری ارزدیجیتال با کیف پول سخت افزاری دُرج
حفظ حریم شخصی و مصنون بودن از ردیابی برای جلوگیری از مسدود شدن دارایی های ارزدیجیتال شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دارایی شما در دنیای ارزدیجیتال در شبکه قراردارد. این دارایی تنها با استفاده از یک کلید قابلیت جابجایی در شبکه را دارد که آن کلید خصوصی شماست. کیف پول سخت افزاری دُرج نگهدارنده دارایی شما نیست و فقط کلید دارایی شما را بصورت رمزنگاری شده در خود نگهداری میکند و این کلید را به هیچ عنوان از خود خارج نمی کند.
 

حفظ حریم شخصی در نگهداری ارزدیجیتال با کیف پول سخت افزاری دُرج
 
 
 

تنها راه جلوگیری از بخطر افتادن دارایی شما حفظ حریم شخصی تان در فضای اینترنت است.

یکی از قابلیت های منحصر کیف پول سخت افزاری دُرج قابلیت چند امضایی است. در این قابلیت شما میتوانید برای دارایی خود چندین امضا تعریف کنین و تا تایید تمام امضاهای تعریف شده انجام نشود دارایی شما قابل نقل و انتقال نخواهد بود.

این قابلیت به مانند چک چند امضایی می ماند و حتما باید همه دارندگان حق امضا تراکنش را تایید نمایند تا تراکنش انتقال تایید شود و دارایی شما قابل انتقال در شبکه باشد.
 
حفظ حریم شخصی در نگهداری ارزدیجیتال با کیف پول سخت افزاری دُرج
شما می توانید برای خرید و یا دریافت مشاوره به سایت dorj.io  مراجعه نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها