گفت‌ و گو با محسن قصابیان، بازیگر نقش شهید ستاری درباره فیلم «منصور»

یک فیلم برای شهید ستاری کافی نیست

مدیر روابط عمومی اوج به جام جم خبر داد

تغییر تاریخ اکران فیلم «منصور»

تاریخ اکران فیلم «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی و با بازی محسن قصابیان تغییر کرد و قرار است با یک هفته تأخیر اکران شود.
تاریخ اکران فیلم «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی و با بازی محسن قصابیان تغییر کرد و قرار است با یک هفته تأخیر اکران شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۱۹۴
پس از سپری کردن دوره نیمه تعطیلی و از رونق افتادن سالن‌های سینمایی با انجام واکسیناسیون گسترده در کشور، یک بار دیگر درب سینما‌ها به روی مردم باز شده اند و به همین خاطر بسیاری از فیلم‌هایی که در انتظار تماشای آن‌ها بودیم، اعلام آمادگی جهت اکران عمومی کرده اند. یکی از این فیلم ها، فیلم «منصور» با نام سابق «اوج ۱۱۰» به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی بود که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اکران و با استقبال از سوی مخاطبان مواجه شد.

«منصور» که با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملا ایرانی ساخته شده محصول سازمان هنری رسانه اوج است. به همین دلیل چندی پیش احسان محمدحسنی، رئیس سازمان اوج در نشست خبری از اکران این فیلم در هفته‌های آینده خبر داد و قرار بر این بود که این فیلم از روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در سینما‌های کشور به نمایش در بیاید، اما امروز باخبر شدیم که با یک هفته تاخیر در تاریخ ۱۹ آبان ماه به اکران می‌رسد.

اگرچه مهرداد معظمی، مدیر روابط عمومی اوج دلیل این موضوع را صرفا تصمیم موسسه پخش فیلمیران مطرح می‌کند، اما گمانه زنی‌ها بر این است که این تصمیم به دلیل افزایش فاصله اکران این فیلم با فیلم «قهرمان» باشد.

مدیر روابط عمومی اوج در گفتگو با جام جم با اشاره به اینکه قرار بود «منصور» از چهارشنبه هفته جاری اکران شود، گفت: هیچ دلیل خاصی پشت تعویق یک هفته‌ای اکران فیلم «منصور» وجود ندارد، صرفا تصمیم دفترپخش فیلم، فیلمیران بر تغییر زمان اکران بود.

معظمی با اشاره به اینکه «منصور» در جشنواره فجر توانست نظر مخاطبان را جلب کند، ادامه داد: با توجه به اکران‌های وسیع در این فصل و فیلم‌هایی که قرار است یکی پس از دیگری به اکران عمومی برسند بر سر گرفتن سالن بیشتر جنگ است. مسلما هر فیلمی که بیشتر شاهد استقبال مردم باشد سالن‌های نمایش بیشتری هم به خود اختصاص می‌دهد. اولویت ما هم در وهله اول اکران عمومی «اوج» بود و البته بعد از پایان آن به فکر اکران در پلتفرم‌ها هم هستیم.

او «منصور» را دارای ظرفیت‌های خوبی برای اکران در شهرستان‌ها دانست و افزود: پیش بینی ما این است که «منصور» در شهرستان‌ها از استقبال بیشتری نسبت به تهران برخوردار باشد؛ بنابراین در حال حاضر اکران در شهر‌های مشهد، اصفهان، شیراز، همدان و تبریز قطعی است که البته به مرور به تعداد این شهر‌ها افزوده می‌شود.

معظمی تاکید کرد: جامعه نسبت به شهید ستاری و خدمات و فداکاری‌های ایشان تعلق خاطر دارد؛ بنابراین پیش بینی ما این است در این ایام که سینما‌ها رونقی دوباره گرفته  این فیلم فروش خوبی در گیشه داشته باشد. ضمن اینکه با توجه به نظر مثبت دکتر جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما روی این فیلم، قرار است همکاری‌های لازم جهت پخش تیزر‌های تبلیغاتی آن از رسانه ملی صورت بگیرد.

مدیر روابط عمومی اوج خاطرنشان ساخت: نخستین نکته برای ساخت «منصور» رضایت خانواده شهید بود. به همین دلیل حتی اصلاحات جزئی این فیلم هم با صلاحدید آقای سورنا ستاری، فرزند شهید ستاری صورت گرفته. فیلم «منصور» را سپاه برای ارتش فیلم ساخته و از این جهت اتفاق نادری است. البته دوستان ارتش هم برای ساخت این فیلم امکانات خوبی در اختیار سپاه قرار دادند و قرار است برای اکران هم ظرفیت‌های خوبی در اختیار ما بگذارند.



ساناز قنبری/ جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها