تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تعامل دستگاه قضایی و شورای تأمین برای کشف جرایم سازمان یافته و شبکه های فساد

رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تعامل دستگاه قضایی و اعضای شورای تأمین برای بهره گیری از ظرفیت های قانونی در جهت کشف جرایم سازمان یافته و شبکه های فساد، تأکید کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تعامل دستگاه قضایی و اعضای شورای تأمین برای بهره گیری از ظرفیت های قانونی در جهت کشف جرایم سازمان یافته و شبکه های فساد، تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۶۷


 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تعامل دستگاه قضایی و اعضای شورای تأمین برای بهره گیری از ظرفیت های قانونی در جهت کشف جرایم سازمان یافته و شبکه های فساد، تأکید کرد.


مصطفی غلامپور فرماندار رودان به همراه اعضای شورای تأمین این شهرستان ضمن حضور در دادگستری استان هرمزگان با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو نمودند.


رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه شهرستان رودان به لحاظ جاذبه های طبیعی، بافت جمعیت و موقعیت جغرافیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تأکید کرد، این شهرستان می تواند به واسطه وجود این ویژگی ها نقش مؤثری در چشم انداز توسعه و عمران استان هرمزگان ایفا نماید. 


علی صالحی در ادامه خاطرنشان کرد: تعامل سازنده با همه دستگاه‌ها به ویژه اعضای شورای تأمین در شهرستان‌های مختلف به منظور اجرای هرچه بهتر سیاست های راهبردی ، جلب اعتماد عمومی و احقاق حقوق مردم همواره در اولویت دادگستری استان هرمزگان قرار دارد. 


وی در ادامه افزود: خوشبختانه علی رغم وسعت نوار ساحلی و مرزهای آبی استان هرمزگان، امنیت استان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در نتیجه تعامل خوب و تشریک مساعی اعضای شورای تأمین و دستگاه قضایی محقق شده است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها