حضور بدون ماسک رئیس‌ جمهور آمریکا در یک مراسم و دست دادن با دستی که در آن سرفه کرده بود، بار دیگر او را به سوژه فضای مجازی تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، اقدام «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده در رویدادی در نیوجرسی که ناقض پروتکل‌ های بهداشتی حتی در دوران قبل از کرونا بود، بار دیگر وی را به سوژه فضای مجازی تبدیل کرد و بسیاری او را شیوع‌دهنده‌ بزرگ خواندند.

رئیس‌جمهور آمریکا در شهر «کرنی» نیوجرسی پس از سخنرانی درباره طرح «بازسازی بهتر» خود هنگام سرفه دستش را جلوی دهانش می‌برد و بعد از آن در حالی که ماسک روی صورت ندارد، از سکوی محل سخنرانی پایین می‌آید و مشغول دست دادن می‌شود.

رفتار بایدن که ناقض پروتکل‌ های بهداشتی برای ممانعت از شیوع کروناست، از دید کاربران فضای مجازی پنهان نماند و واکنش‌های زیادی را برانگیخت.

برخی از کاربران با یادآوری نحوه برخورد رسانه‌های آمریکایی با موضوع مشابه در مورد سلف وی دونالد ترامپ، درباره سلامت رئیس‌جمهور آمریکا ابراز نگرانی کردند.

برخی از کاربران هم اولین تلاش بایدن برای دست دادن را در حالی که کسی مقابلش نبود مورد تمسخر قرار دادند.

در هفته‌های اخیر، سطح حمایت عمومی از جو بایدن روندی نزولی داشته و او به دلیل مسائلی مانند خروج بی‌برنامه از افغانستان و جولان کرونای دلتا در آمریکا با انتقادات زیادی مواجه بوده است.

ایالات متحده به رغم واکسیناسیون گسترده، همچنان به شدت درگیر کروناست و الزاماتی مانند ماسک همچنان در این کشور پابرجاست.

طبق آمار پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، از ابتدای همه‌گیری کرونا در آمریکا، ۷۵۷ هزار و ۸۴۹ نفر قربانی کرونا شده و ۴۶ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۲۵ نفر تجربه این بیماری را داشته‌اند. / فارس

تعداد بازدید : 188
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها