مرور اتفاقات ورزشی سال

یک‌سال پراز هیجان و انتظار

مهدی حاجی موسایی، دانش آموز البرزی برای نخستین بار در رده بزرگسالان مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا ۲ مدال طلا و یک نقره را کسب کرد.
مهدی حاجی موسایی، دانش آموز البرزی برای نخستین بار در رده بزرگسالان مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا ۲ مدال طلا و یک نقره را کسب کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۰۱۶
پدیده البرزی تکواندو با سه مدال آسیاییمهدی حاجی موسایی، دانش آموز البرزی برای نخستین بار در رده بزرگسالان مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا ۲ مدال طلا و یک نقره را کسب کرد.

به گزارش جام جم البرز، مهدی حاجی موسایی، دانش آموز البرزی برای نخستین بار در رده بزرگسالان در رقابت‌های مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا که مهرماه در تهران برگزار شد توانست با کسب ۲ مدال طلا و یک نقره پدیده این دوره از رقابت‌ها لقب بگیرد.

سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا در ۲ گروه زنان و مردان در روز‌های ۲۵ تا ۲۸ مهرماه با حضور ۳۶۶ تکواندوکار از ۱۰ کشور اردن، افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، روسیه، سوریه، عراق، لبنان و هند در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد.

مسابقات گروه زنان در اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷- ، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم روز‌های یکشنبه و دوشنبه و رقابت‌های گروه مردان در اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شد.
به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رویداد به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق گرفت.
دانش آموز البرزی یکی از ورزشکاران پرتلاش کرجی است که با کسب ۲ مدال طلا در بخش مسابقات جام فجرآسیا و بخش انفرادی آزاد و همچنین مدال نقره در بخش جام باشگاه‌های آسیا در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم، قهرمان شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها